Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:29:35 GMT

زمینه ارائه واکسن در موسسه رازی فراهم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۸۹۳۶

زمینه ارائه واکسن در موسسه رازی فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کامبیز بازرگان، معاون وزیر جهاد کشاورزی، صبح امروز در نشست مشترک با رئیس موسسه رازی و مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، موسسه رازی را از ذخایر ارزشمند کشور خواند و گفت: موسسه رازی مجموعه‌ای بسیار مهم و استراتژیک است که از بدو تاسیس و در زمان پایه گذاری همواره مورد توجه مسؤولان ارشد بود و مورد پایش قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرگان با تاکید بر این که هر کشوری برای حفظ زیرساخت‌های حیاتی خود سرمایه گذاری می‌کند، تاکید کرد: موسسه رازی حدود ۱۰۰ سال سابقه دارد و در حوزه سلامت بسیار تاثیرگذار است؛ چنین زیرساختی قابل تعمیم نیست و لازم است از آن حفاظت و مراقبت شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: با داشتن چنین ساختار و کارکردی در حوزه سلامت کشور و انتظاری که در مواقع بحرانی مانند شرایط امروز کشور در مواجهه با کووید ۱۹، از مجموعه موسسه رازی داریم، طبیعی است که باید با حمایت از آن زمینه تدوام ارائه محصولات این موسسه را فراهم آوریم.

 رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: حمایت دراز مدت از مجموعه ارزشمندی مانند موسسه رازی با برخورداری از زیرساخت‌های خوب فنی و نیروی انسانی زبده و باتجربه، می‌تواند کشور را در مواقع حساس از بحران خارج کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون وزیر جهاد کشاورزی واکسن رازی موسسه رازی موسسه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است

ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به موفقیت سازمان ملی استاندارد و تلاش‌های رییس سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در تمدید و افزایش عضویت کامل در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه گفت:  بی شک این موفقیت جریان ساز جهش تولید و رشد اقتصادی کشور در راستای تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب‌ خواهد بود. 

«یادگار محمدی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد : برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاری کرده است. 
وی با اشاره به نقش برجسته سازمان ملی استاندارد ایران در رشد تولید، اظهار کرد: نقطه کانونی ما تمرکز بر رشد تولید است. 
مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران و بالطبع آن اداره کل استاندارد ایلام در دوره تحولی با اعمال نظارت‌های دقیق در تولید کالا و ارایه خدمات به بازارسازی تولیدات داخل کمک می‌کند، گفت: اگر محصولات تولیدی باکیفیت و استاندارد در بازار عرضه شود قطعاً رشد می‌کند و ما سعی کردیم تا با ارتقای کیفیت، بر وسعت بازار تولید داخل بیفزاییم. 
دبیر شورای استاندارد استان در خصوص بازارهای صادراتی نیز گفت: برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاری کرده است. 
وی با بیان اینکه همزمان با کیفی سازی می‌توانیم بر رشد تولید و ایجاد بازار مناسب، همچنین سهم خوب با تحریک تقاضا در بازار داخل و صادراتی گام‌های موثری برداریم، گفت: این اقدامات رشد تولید را به دنبال دارد و امیدواریم با عملکردی مناسب بتوانیم تا پایان سال کارنامه امیدآفرینی را داشته باشیم. 
مدیرکل استاندارد استان در پایان، سازمان ملی استاندارد ایران را سازمانی مردمی و مردم نهاد معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و پشتیبانی مردم در مشارکت تولید سال خوبی را با رشد تولید رقم بزنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است