Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - صبح امروز و با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر بزرگترین داروخانه شمال کشور به همراه انبار دارویی در شهر گرگان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، صبح امروز و در دومین روز از سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر به استان گلستان بزرگترین داروخانه شمال کشور به همراه انبار دارویی آن افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد میقانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه افتتاح این داروخانه اظهار داشت: این پروژه به مساحت 450 مترمربع و با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث شده که بزرگترین داروخانه شمال کشور است که انبار دارویی نیز در مجاورت آن ایجاد شده است.

وی افزود: در کنار این داروخانه، انبار دارویی به مساحت 250 مترمربع به عنوان ذخیره‌گاه دارویی گلستان در مواقع بحرانی و حساس نیز احداث شده است.

میقانی ابراز امیدواری کرد با توجه به بهره برداری از داروخانه جدید و با افزایش تعداد نیروهای خدمت رسان، امورات مراجعه کنندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

محمدحسن قوسیان، دبیرکل جمعیت هلال احمر به همراه استاندار گلستان و جمع دیگری از مسئولان در افتتاح این پروژه حضور داشتند.

همچنین عصر روز گذشته با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، پایگاه امدادو نجات احمر شهرستان گنبدکاووس با مساحت 230 متر عیان و 2 هزار و 300 متر عرصه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

تأکید استاندار کرمان بر شبانه‌روزی شدن داروخانه هلال احمرعملیات اجرایی ساخت مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر استان کرمان آغاز شدامکانات سپاه و نیروهای داوطلب هلال احمر روند واکسیناسیون روستائیان همدان را افزایش داد

قوسیان ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات را از برنامه‌های اصلی جمعیت هلال احمر در حوزه امدادرسانی دانست و گفت: در حال حاضر 560 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در کشور داریم که بسته به نوع محور و تردد خودرویی درجه بندی شده‌اند.

وی گفت: توصیه نخست ما به مردم همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای کاهش آمار حوادث جاده‌ای است اما هر زمانی که حوادثی رخ دهد نیروهای امدادی هلال احمر برای کمک رسانی در خدمت مردم هستند.

انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول نیز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کلنگ زنی شد. این پروژه با مساحت 600 متر مربع و 5  میلیارد ریال اعتبار جذب شده در محوطه پایگاه امداد و نجات زرین گل احداث می‌شود.

 افتتاح خانه هلال سفیران هدایت حوزه علمیه امام جواد(ع) شهرستان آزادشهر از دیگر پروژه‌های هلال احمر در استان بود که قوسیان در مراسم افتتاح آن اظهار داشت: از سال گذشته که وارد بحث خانه های هلال شدیم تا به امروز 6 هزار خانه هلال در کشور راه اندازی شده است. هر استانی بنا به ظرفیتش می‌تواند در روستاها، محلات و اجتماعات اینچنینی خانه هلال تاسیس کند.

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر در خانه‌های هلال بحث آموزش های امدادی را انجام می دهد‌ و سفیران دینی می‌توانند در کنار امور دینی مسائل امدادی را هم ترویج دهند.

انتهای پیام/581/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دبیرکل جمعیت هلال احمر انبار دارویی خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از ۶ روز جست و جو جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل اوزن پیدا شد.

حکمت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست و جوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جست و جوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جست و جو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدد آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت آغاز شده و همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جست و جو توسط تیم‌های عملیاتی متشکل از ۱۰ نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جست و جو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جست و جوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز پنجشنبه۲ تیم واکنش سریع با ۱۰ نیرو، یک تیم آنست (با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: امروز جسد این مرد مفقودی توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان درخواست کرد در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 747961

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد