Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:53:58 GMT

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مجری طرح احسان کشور سلامت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۰۴۶

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مجری طرح احسان کشور سلامت شد

محمدمهدی پورسلیمانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:حسب دستور ریاست محترم ستاد ، مقرر گردیده  تعداد ۵۰۰ کپسول اکسیژن ، ۱۵۰ دستگاه بای پپ و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی استان هایی که شرایط حادتری در حوزه کرونا دارند،  تحویل می شود.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۶۵  دستگاه کپسول اکسیژن،  ۱۹ دستگاه بای پپ و  ۵ دستگاه ونتیلاتور از سوی اداره کل ستاد  در استان البرز و غرب استان تهران، به مراکز علوم پزشکی کرج، شهریار ، رباط کریم، شهر قدس و  بهارستان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
پورسلیمانی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای کادر ایثارگر درمان اعم از پزشکان ، پرستاران ، مدیران و سایر کارکنان در تمام مراکز درمانی کشور ، و دعا برای نابودی این ویروس منحوس، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانگونه که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در حوزه تولید ماسک، برگزاری رزمایش های کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و همچنین تولید واکسن به یاری مردم شتافته، در این مرحله نیز با اهدای تجهیزات پزشکی در کنار مردم عزیز کشورمان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کپسول اکسیژن ونتیلاتور استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کپسول اکسیژن ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کپسول اکسیژن ونتیلاتور استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است