Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:34:19 GMT

برنامه‌ درس خارج آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۱۳۲

برنامه‌ درس خارج آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه، دروس اساتید برجسته حوزوی در رشته‌های و شاخه‌های دیگری علمی آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، برنامه درس خارج آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی از اساتید برجسته حوزوی و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ اعلام شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، درس خارج اصول این استاد حوزوی از ابتدای «حقیقت شریعه» روزهای شنبه تا سه شنبه رأس ساعت ۸ صبح و درس خارج فقه ایشان بر اساس کتاب الحج «بحث استطاعت» متن تحریر الوسیله امام خمینی (ره) رأس ساعت ۹ صبح در روزهای ذکر شده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است جلسه درس فقه سیاسی آیات حکومت در قرآن رأس ساعت ۸ و فقه پزشکی قاعده سلطنت بر اعضا رأس ساعت ۹ روزهای چهارشنبه در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار دایر خواهد بود.

یادآور می‌شود آغاز دروس از روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه است و علاقمندان می‌توانند این دروس را به صورت آنلاین در بخش فارسی سایت www.fazellankarani.com دنبال کنند.

کد خبر 5295044

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه درس خارج فقه آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی قم سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش انتخاب رشته مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه تربیت مدرس آزمون دستیاری آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی حوزه علمیه ویروس کرونا آزمون دکتری تخصصی درس خارج رأس ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

(تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی

دیگر خبرها

  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد