Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@03:05:48 GMT

6 مصدوم در انفجار خانه مسکونی

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۱۷۸

6 مصدوم در انفجار خانه مسکونی

رییس هلال احمر پاکدشت گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در این شهرستان شش مصدوم به جا گذاشت.

صفرعلی حسین آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۲:۵۰ شامگاه چهارشنبه به همکاران ما اطلاع داده شد و بلافاصله از پایگاه‌های شهید مظفر و پایگاه ثامن الحجج (ع) خود را به محل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در پی این حادثه یک مجتمع مسکونی در بخش شریف آباد به طور جدی دچار آسیب و تخریب شد و شش نفر زیر آوار مانده بودند، که با همکاری آتش نشانی و هلال احمر از زیر آوار خارج شده و به بیمارستان اعزام شدند.

این مسئول گفت: موج انفجار در این منزل مسکونی باعث شکستن شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شد، اما خوشبختانه در مجاورت این آپارتمان هیچ واحد مسکونی دیگری بنا نشده است.

رئیس هلال احمر پاکدشت در مورد علت این حادثه نیز گفت: علت اولیه حادثه نشت گاز شهری در طبقه همکف این مجتمع بوده و علت دقیق وقوع آن نیز در حال بررسی است.

وی گفت: عملیات زنده یابی تا ساعت ۰:۵۰ بامداد پنجشنبه ادامه داشت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی هلال احمر مازندران اظهار کرد: در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه امروز شنبه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های هلال احمر دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

در این حادثه سه خانم و ۱۰ نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

هلال احمر مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت