Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی صبا، برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا با اجرای شاهین جمشیدی که هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف پخش می‌شود، روز جمعه ۱۲ شهریور از بین مجموعه‌ها و آثاری چون «روزگار قریب» «کوچک جنگلی»، «بوعلی سینا»، «شهریار»، «روشن‌تر از خاموشی»، «امیرکبیر»، «شیخ بهایی»، «نردبام آسمان»، «کریم خان زند» و «جابربن حیان» خاطره انگیزترین سریال‌های زندگینامه‌ای را از نگاه مخاطبان معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ترین ها» در طول هفته در فضای مجازی اسامی این سریال‌ها را مطرح می‌کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به‌ترین‌ها از نظر مخاطبان برسند. این برنامه در فضایی شاد و پرانرژی تقدیم مخاطبان می‌شود.

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به شنوندگانی که در طول هفته از طریق فضای مجازی اسامی و آرای خود را ثبت می‌کنند، تعلق می‌گیرد. اجرای این بخش بر عهده شهره احمدوند است.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو صبا برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد