Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش مجلس از بررسی زمان و نحوه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در این کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری، اظهار داشت: حفظ سلامت و جان دانش آموزان و دانشجویان در اولویت قرار دارد لذا باید هر گونه تصمیم گیری در این باره با دقت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط سختی از لحاظ خیزهای جدید بیماری قرار داریم، افزود: نباید با توجه به شرایط موجود درباره سلامت دانش آموزان و دانشجویان تصمیم غیرمنطقی بگیریم؛ خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود هستند،  بنابراین نیاز به تصمیمی سنجیده و درست در این زمینه داریم.

عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه نمی توان اهمیت کلاس‌های حضوری را علی‌رغم پیشرفت سامانه‌های مجازی، نادیده گرفت و کلاس‌های غیرحضوری کارایی لازم را مانند کلاس های حضوری ندارد، ادامه داد: تا زمانی که پایداری و کنترل نسبی قابل قبولی درباره این همه گیری ایجاد شود نمی‌توان آموزش حضوری را به صورت کامل برگزار کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: اگر شرایط تا پایان شهریور ماه تغییر کند و تمام یا بخشی از دانش آموزان،  دانشجویان، اساتید و معلمان واکسینه شوندو جامعه به یک ایمنی جمعی برسد می‌توان با کمی تاخیر و با رعایت شرایط و پرتکل‌های خاصی بخشی از کلاس‌ها را هم به صورت حضوری آغاز کرد.

وی در توضیح شرایط و پرتکل‌های خاص به منظور بازگشایی حضوری مدارس، گفت: به این منظور می‌شود مدارس را شیفت‌بندی کرد یا اینکه دانش‌آموزان با فاصله در سرکلاس‌ها بنشینند، لذا باید ساز وکار لازم برای این وضعیت فراهم شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه این کمیسیون در هفته آینده جلسه‌ای با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت بهداشت به منظور بررسی موضوع بازگشایی مدارس و شیوه آموزش در سال تحصیلی پیش‌رو خواهد داشت، گفت: قرار است در این جلسات درباره نحوه و زمان بازگشایی مدارس با حضور مسئولان مربوطه تبادل نظر و تصمیم گیری شود.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ستاد کرونا بازگشايي مدارس عضو کمیسیون آموزش بازگشایی مدارس دانش آموزان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری