Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:26:16 GMT

روز دوم دعوای ایمانی و تراکتور؛ جنجالی مثل روز اول!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۳۷۵

روز دوم دعوای ایمانی و تراکتور؛ جنجالی مثل روز اول!

دومین روز دعوای تراکتوری ها با اکبر ایمانی با حواشی جدید و عجیب تری همراه بود.

به گزارش ورزش سه، همه چیز از غیبت طولانی اکبر ایمانی شروع شد؛ اتفاقی که رسانه ها را به شرایط این بازیکن حساس کرد. انتشار شایعاتی مبنی بر عدم موافقت باشگاه تراکتور با پیشنهاد مالی اکبر ایمانی برای ادامه خبر از اتفاقاتی غیرقابل پیش بینی می داد؛ اتفاقاتی که البته خیلی بیش از آن چه که تصور می شد جنجالی شدند و هنوز هم درگیری بین طرفین تمام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک روز پس از اینکه کمالوند، اختلافات باشگاه با ایمانی را تکذیب کرده و اعلام نمود که این بازیکن با اجازه او درتمرینات شرکت نمی کند، باشگاه تراکتور با انتشار متنی عجیب، پرده از درخواست 7 میلیاردی ایمانی برداشت؛ درخواستی که پیش از اعلام باشگاه تراکتور در حد شایعه پنداشته می شد اما این باشگاه آن را تایید و اعلام کرد که توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

 

خیلی زود اکبر ایمانی به این متن واکنش نشان داد و با انتشار چندین استوری تند علیه مدیریت، اعلام کرد که باشگاه تراکتور او را نمی خواهد. در همین گیر و دار بود که یک فایل صوتی در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد؛ فایلی 6 دقیقه ای که به مذاکره نظمی و کمالوند با ایمانی مربوط می شد. در این فابل صوتی، اکبر ایمانی از مدیران تراکتور می خواهد که یا با پیشنهاد 7 میلیاردی او موافقت کنند یا اینکه رضایت نامه اش را بدهند. کمالوند و نظمی که سعی در جلب رضایت ایمانی دارند به گونه ای با او صحبت می کنند که خیلی زود بسیاری از کاربران در فضای مجازی انتشار فایل صوتی را کار باشگاه دانسته و آن را مورد انتقاد قرار می دهند.

 

واکنش بعدی مربوط به اکبر ایمانی بود که در همان روز با یک لایو آتشین از خجالت نظمی و کمالوند درآمد. او ضمن انتقاد از مدیرعامل و سرمربی تراکتور بابت انتشار فایل صوتی مذاکره با لحنی بسیار تند به انتقاد از نظمی و کمالوند پرداخته و اعلام کرد که خیلی ها دوست ندارند او در تراکتور باشد و در این مدت خیلی اذیتش کرده اند. این لایو محتویات بسیار جنجالی دیگری هم داشت که باشگاه تراکتور در واکنش به آن یک بیانیه صادر کرده و اعلام نمود در خط مقدم مبارزه با بازیکن سالاری قرار دارد و اجازه اخاذی به ایمانی را نمی دهد!

 

بیانیه تراکتور تنها ماجرای امروز نبود بلکه ایمانی با انتشار یک استوری اعلام کرد که در ساعت 17 در باشگاه تراکتور حضور پیدا می کند تا تکلیفش را روشن کنند. او یک مکالمه مربوط به خود و کمالوند را هم منتشر کرد که شماره سرمربی تراکتوری ها در آن مشخص بود؛ اتفاقی که باعث تماس هایی مکرر و ایجاد مزاحمت برای کمالوند هم شد؛ سرمربی تراکتور در واکنش به اظهارات ایمانی، اتهاماتی که این بازیکن به او زده و پخش شماره اش در فضای مجازی، اعلام کرد که از هافبک جنجالی این روزهای تراکتور شکایت کرده و موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

 

در چنین شرایطی، هواداران تراکتور عصر امروز مقابل محل تمرین سرخ پوشان تجمع کرده و علیه مدیران تراکتور شعار سر دادند. البته در میان حاضرین دو دستگی هم دیده می شود؛ عده ای اکبر ایمانی را حق می دانستند و عده ای هم که از سیاست های چند ماه اخیر باشگاه به ستوه آمده بودند، این اقدامات را هم عاملی دیگر برای بالاتر رفتن نارضایتی شان از مدیریت باشگاه می دانستند.

 

این گونه بود که روز دوم دعوای ایمانی و باشگاه تراکتور با همان سبک روز اول به پایان رسید و با توجه به اینکه هافبک سرخ پوشان هنوز با باشگاه قرارداد دارد باید دید که سرنوشت او در نهایت چه خواهد شد؟ البته به نظر می رسد با توجه به شعارهای بسیار زشت بعضی از هواداران علیه سرمربی تراکتور باید پرونده ی این بازیکن را در باشگاه تبریزی بسته شده دانست. حال آنکه مشخص نیست این اتفاق با چه کم و کیفی قرار است رخ بدهد. در چنین شرایطی از ایمانی هم انتظار می رود نسبت به این شعارهای زشت و پرده درانه واکنشی نشان بدهد که عدم انجام این‌کار به سختتر شدن احتمال حل موضوع به طور مسالمت آمیز منجر  می شود.

تراکتور اکبر ایمانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور اکبر ایمانی سرمربی تراکتور باشگاه تراکتور اکبر ایمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است

مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد تاکید کرد که اکبر فلاح سال‌ها در سالن کارگران تهران برای کشتی زحمت کشیده و قبول کردن پیشنهاد عضویت در کمیته فنی مسابقات نونهالان از سوی او، خیلی ارزشمند است. - اخبار ورزشی -

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اردوهایی که تاکنون تیم ملی جوانان در مسیر حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: تاکنون 6 مرحله اردو را پشت سرگذاشته‌ایم و اردوی هفتم هم از روز گذشته (چهارشنبه) در لاهیجان آغاز شده است. در این مدت جوانان چندین مرحله مسابقه تجربه کردند که با مسابقات قهرمان کشوری جوانان در انزلی آغاز شد و مسابقات کشوری بزرگسالان و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی هدف‌دار در هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و همچنین شرکت در جام شهید علی‌پناه جزو آن بود. اعتقاد راسخی داریم که خیلی زود نوجوانان و جوانان به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنند و این قطعا به کشتی ما کمک می‌کند.

وی درباره اینکه آیا در این مسیر ملی‌پوشان شناسایی شده‌اند، گفت: در 6 مرحله اردوی قبلی به شناخت نسبتا خوبی از کشتی‌گیران جوان رسیدیم و با هماهنگی و حمایت فدراسیون قرار است در خرداد ماه هم کشتی‌گیران جوان را در دو جام تختی و جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به تعاملی که بین تیم‌های ملی کشتی آزاد وجود دارد، عنوان کرد: این تعامل با تیم ملی بزرگسالان کاملا برقرار است، باتوجه به نگاهی که از سمت فدراسیون وجود دارد، بین تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان هم تعامل خوبی ایجاد شده و نتیجه آن را در تیم ملی بزرگسالان خواهیم دید. گاهی بچه‌های جوان به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شوند و بعد مجدد به اردوی جوانان برمی‌گردند، این کاملا هماهنگ شده است.

غلامرضا محمدی همچنین درباره دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات نونهالان که بعد از سالها برای اولین بار اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: با اکبر آقای فلاح صحبت کردم، او جزو خوب‌های کشتی ماست که چه به لحاظ فنی و چه اخلاقی سرآمد است. سال‌های سال بدون چشمداشت و منت، در سالن کارگران کشتی‌گیران را تمرین داده و حاصل کارش را هم در کشتی تهران دیده‌ایم. همیشه پای کار بوده، چه کسی بهتر از اکبر فلاح که به عنوان کمیته فنی کنار ما باشد. من هم به عنوان یک بزرگتر از مشورتش استفاده خواهم کرد و هم نگاه فنی‌اش به ما کمک می‌کند. اینکه اکبر فلاح افتخار داد روزهای پنجشنبه و جمعه (امروز و فردا) در مسابقات نونهالان در خدمتش باشیم را به فال نیک می‌گیریم و این برای ما خیلی ارزشمند است. باید قدر آدم‌های بزرگ کشتی‌مان را بدانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها