Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:30:48 GMT

خودمون درستش میکنیم!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۳۹۱

خودمون درستش میکنیم!

این جمله با تمام سادگی در کلام دارای هدفی بزرگ است که با نام کمپین خودمون آغاز به فعالیت کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کمپین خودمون،در بحران فاجعه بار کرونا و آسیب پذیری اقتصاد جهانی، اقشار آسیب دیده و کم برخوردار در حال افزایش هستند. خودمون کمپینی با فعالیتهای بشر دوستانه است که به شکلی ما را متوجه اطرافمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان پلیس تهران اولین چراغ معرفت را روشن کرده است تا با جمع آوری بسته های کمک معیشتی ، آغازگر این راه دنباله دار باشد. سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تمام مشغله ها و گرفتاری ها، شخصا به میدان آمد تا با کمک معاونین و همکارانش ، آستین همت بالا بزنند و شعار کمپین را محقق کنند.

این همان مرام نامه یا اصول کمپین خودمون است، که هر سازمانی برای شرکت در کمپین باید با تمام خلوص و ارکان خود به کمپین بپیوندد. گزارش تصویری اولین قسمت کمپین خودمون  که شاخه جدید از فعالیت های نذر آرزوهاست، با همراهی صابر خراسانی تهیه شده است. 

کمپین خودمون به کمک و همراهی همه ارگان ها و سازمان ها برای ادامه حیات خود نیازمند است.
کمپین خودمون، ادامه دارد...

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس بسته های کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی