Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کراس اوور ایران خودرو با سطح بالای داخلی سازی به تولید خواهد رسید.
به گزارش آریا؛ مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو، با بیان این مطلب افزود: موتور این محصول نسل جدید EF 7 پلاس توربوشارژ و دارای گیربکس شش سرعته داخلی‌سازی شده و انتقال قدرت دستی و اتوماتیک خواهد بود.
آقای امیر سیمدار، پلتفرم محصول کراس اوور ایران خودرو را همان پلتفرم خودروی تارا دانست که از منظر ابعاد و مشخصات کاملا تغییر یافته و تبدیل به پلتفرمی جدید شده و گفت: ایران خودرو بر مبنای ظرفیت و دانش موجود، توان تولید خودرو‌های CUV را دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بر اساس تحقیقات صورت گرفته، خانواده خودرو‌های CUV در جهان، بازار رو به رشدی داشته و خلاء آن در ایران خودرو وجود دارد.
وی افزود: به همین جهت و پس از بررسی بر روی پلتفرم‌های موجود، پلتفرم خودروی تارا به عنوان پلتفرم پایه برای توسعه خودروی CUV انتخاب شد.
مدیر طراحی پروژه خودروی کراس اوور ایران خودرو با بیان این‌که بزودی نمونه اولیه خودروی K125 رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: این محصول در انتهای سال 1401 به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. در حال حاضر مرحله تعریف و هدف‌گذاری این پروژه انجام شده و در مرحله طراحی قرار دارد و در ادامه وارد مراحل صحه گذاری و صنعتی سازی خواهد شد.
به بیان وی، این خودرو به لحاظ ابعاد و اندازه، در دسته خانواده خودرو‌های شاسی بلند و کامپکت قرار می‌گیرد.
سیمدار با بیان این‌که کراس اوور ایران خودرو دارای مشخصات فنی دیگری نظیر سقف سانروف پانوراما، صندلی‌های برقی، چهار تا شش ایربگ، سیستم ESC، ترمز پارک برقی، مالتی مدیا و صندلی چرم و پارچه است، تصریح کرد: با توجه به استایل به روز و سطح امکانات رفاهی و ایمنی، این خودرو می‌تواند در رقابت با خودرو‌های رقیب، ضمن تامین سطوح بالای استاندارد‌های ایمنی، امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مشتری قرار دهد.
وی الگوبرداری از یوزپلنگ ایرانی را روند فعلی طراحی محصولات اخیر ایران خودرو خواند و گفت: در طراحی استایل این محصول نیز از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته و الگوبرداری شده است و سعی این است از خصوصیات و خطوط چهره و بدن یوز ایرانی در طراحی استایل خودرو بهره گرفته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید کراس اوور ایران خودرو کراس اوور ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل  هاشم علایی گفت:  ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.
وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار کرد: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.
علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند