Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:25:34 GMT

کنترل ۱۰۰ درصدی مرزها توسط مرزبانی ناجا

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۵۸۶

کنترل ۱۰۰ درصدی مرزها توسط مرزبانی ناجا

سخنگوی نیروی انتظامی از صیانت و حراست مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

" کنترل ۱۰۰ درصدی مرزها توسط مرزبانی ناجا

صیانت و حراست مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای کشور، به همت مرزبانان غیور نیروی انتظامی، کنترل و اشراف مطلوبی بر مرزهای کشور حاکم است و در بحث تردد اتباع بیگانه به نظر می‌رسد وزارت بهداشت باید حضور نیروهایش را در مرزها به ویژه (مبادی ورودی) تقویت کند تا کنترل بهداشتی بیشتری صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

هوشمندسازی پلیس گامی مهم در ارتقا کیفی خدمات‌رسانی ناجا

فرمانده ناجا با اشاره به حرکت شتابی و پیش‌رونده ناجا در حوزه هوشمندسازی پلیس، عنوان داشت: هوشمندسازی پلیس در کنار تجهیز یگان‌های انتظامی به زیرساخت‌ها و سامانه‌های لازم، کیفیت خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی ناجا را ارتقا داده و باعث می‌شود پلیس مأموریت‌های خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهد. "

سخنگوی ناجا خبر داد:

"شگرد کلاهبرداران نوجوان با ارسال پیامک جعلی

و بالاخره دستگیری باند کلاهبرداران نوجوان جعل پیامک‌های سامانه ثنا

شگرد حالا ببینید به چه شکلی حساب‌ها را خالی می‌کردند. "

سردار حاجیان در پست دیگری منتشر کرد:

" شناسایی و دستگیری عوامل آتش سوزی اراضی مرداب انزلی توسط پلیس گیلان / عزم جدی پلیس در برخورد با سودجویان و تخریب کنندگان محیط زیست

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عوامل آتش‌سوزی اراضی مرداب انزلی خبر داد و گفت: تمامی متهمان این پرونده برای رسیدگی و صدور حکم، به مراجع قضائی معرفی شدند. "

کد خبر 518981

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرزبانی سردار حاجیان سخنگوی ناجا نیروی انتظامی کلاهبرداری آتش سوزی پلیس گيلان اینستاگرام محيط زيست سودجویان تخریب محیط زیست ارسال پیامک کلاهبرداران نوجوان سامانه ثنا هوشمندسازي هوشمندسازی پلیس حادثه آتش سوزی اتباع بیگانه وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران کنترل بهداشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد