Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:16:54 GMT

شادگان همچنان در وضعیت کرونایی قرمز و پر خطر است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۶۶۰

شادگان همچنان در وضعیت کرونایی قرمز و پر خطر است

امید صبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نقشه کرونایی اپلیکیشن ماسک، بیانگر این است که شهرستان شادگان هنوز در وضعیت قرمز کرونایی پرخطر قرار دارد.

وی افزود: نگرانی از وضعیت موجود با بی‌توجهی گسترده در جامعه نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بیشتر شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان با یادآوری اینکه همچنان در پیک پنجم در شرایط خطرناکی هستیم، ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که سیر صعودی تعداد مبتلایان به بیماری کرونایی شادگان در روزهای آینده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری پور گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک بهداشتی، فاصله گرفتن از دیگران، حضور نداشتن در تجمع و سایر موارد از بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کروناست.

کد خبر 5294726

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شادگان ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی قزوین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​