Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:52:49 GMT

پیام با ترکیبی بومی در لیگ دسته دوم حاضر خواهدشد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۹۷۳۰

پیام با ترکیبی بومی در لیگ دسته دوم حاضر خواهدشد

ایسنا/خراسان رضوی  مدیرعامل تیم پیام توس مشهد گفت: یک برنامه مدون و دقیق پنج ساله داریم تا تیم پیام را از لیگ دسته دو به سطح اول فوتبال کشور برسانیم.

یونس مسعودی در نشست خبری باشگاه پیام توس مشهد که در ساختمان این باشگاه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا بتوانیم از نظر اقتصادی خودکفا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ۲ شرکت بزرگ به عنوان حامی مالی باشگاه کمک می‌کنند. حمایت‌ لازمه تا حدی وجود دارد و البته هیچ توجیه اقتصادی وجود ندارد که بخش خصوصی بخواهد وارد بحث تیم‌داری و ورزش حرفه‌ای شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که داریم اواخر سال چهارم تقریبا از نظر اقتصادی و درآمدزایی خودکفا خواهیم‌شد. در حوزه مارکتینگ با یک تیم اقتصادی مشورت کردیم و برنامه‌های زیادی داریم. یکی از موضوعات و دغدغه‌های ما ورزشگاه اختصاصی است که برای این کار نیاز به یک زمین مناسب داریم.

مدیرعامل باشگاه پیام توس مشهد اضافه کرد: برای خرید امتیاز مجبور شدیم به دلیل شرایط خاص ایجاد شده در روند کار، مبلغ بیشتری  پرداخت کنیم. اگر بتوانیم تا ۲ سال آینده زمین تمرینی مناسبی داشته باشیم، قطعا بار مالی بسیار زیادی از روی دوش باشگاه برداشته خواهدشد.

مسعودی با اعلام این خبر که قرار است در روزهای آینده کانون هواداران پیام راه‌اندازی شود، بیان کرد: در این امر هواداران در اجرای برنامه‌های اقتصادی به ما کمک خواهندکرد. با شرکت‌های زیادی وارد گفت‌وگو شدیم تا بتوانیم برخی برنامه‌ها را از همین ابتدا پیش ببریم. طرح‌های اقتصادی زیادی داریم و با برنامه جلو خواهیم رفت تا انشالله به مشکل خاصی برنخوریم.

وی گفت: هویت هر باشگاه به پیشکسوتان آن برمی‌گردد. هر کاری را طبق برنامه پیش خواهیم برد و الان وقت رونمایی از کانون هواداران باشگاه پیام است. متاسفانه به دلیل بیماری کرونا و اوج‌گیری آن، جشن پیراهن و تجلیل از پیشکسوتان نداشتیم.

مدیرعامل تیم پیام توس مشهد تصریح کرد: مجوز آکادمی را هم گرفته‌ایم و این مجموعه در حال فعالیت است. تیم فوتبال زیر ۱۲ سال پیام از هفته آینده شروع به کار خواهدکرد و تیم نونهالان و نوجوانان در قالب ۱ تیم با هم تمرین می‌کنند. تیم جوانان و امید پیام هم در حال تمرین هستند و تمامی تیم‌های پایه پیام در سوپر لیگ استان حضور دارند. تلاش کردیم تا بتوانیم امتیاز لیگ کشوری را بخریم، اما موفق نشدیم. سعی می‌کنیم تیم را از لیگ استان به کشور ببریم.

مسعودی عنوان کرد: در سال اول ساختار تیم را در لیگ دسته دو تثبیت می‌کنیم، البته که اگر این تثبیت با نتیجه همراه باشد، قطعا بهتر است. امید داریم با ترکیب بومی به لیگ دسته یک راه پیدا کنیم. طبق برنامه‌ سه ساله‌ای که داریم، خود را برای رسیدن به لیگ برتر آماده می‌کنیم و امیدوارم حضور تیم پیام در لیگ برتر فوتبال ایران مستمر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم پیام لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند