Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کارگران مولدترین بخش جامعه هستند، گفت: واکسیناسیون کارگران باید به صورت ویژه مورد توجه باشد و به زودی برنامه‌هایی متنوع در زمینه تقویت بخش تولید و رفع آسیب‌های ناشی از کرونا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری میزان - ایلنا نوشت: حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر به قم و بازدید از مرکز واکسیناسیون کارگران در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار داشت: کارگران مولدترین بخش جامعه هستند و بار اقتصادی کشور بر دوش ایشان است، از این رو سلامت کارگران یک موضوع بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های وزارت کار همین بحث سلامت کارگران است، گفت: کارگران غیر از این که در محیط کار و محیط خانه باید از لحاظ سلامت ایمنی داشته باشد در محیط عمومی هم باید سلامتشان حفظ شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کارگران جزو اقشار پیشرو جامعه هستند و واکسیناسیون ایشان هم باید به صورت ویژه مورد توجه باشد، گفت: الحمدالله در شهر قم ابتکار خوبی به خرج داده شد و مرکز اختصاصی واکسیناسیون کارگران در نظر گرفته شده است. این مرکز چند خصوصیت ویژه دارد؛ کارگران به مراکز متفرقه نمی‌روند که معطل بخش واکسیناسیون باشند و کار تولیدشان هم متوقف شود بلکه اینجا مراجعه می‌کنند تا کارشان زودتر انجام شود، از طرفی این مرکز واکسیناسیون بسیار منظم و با سرعت بالا عمل می‌کند و انشاءالله این مرکز در قم الگویی برای سراسر کشور باشد تا شاهد واکسیناسیون گسترده کارگران باشیم.

عبدالملکی با بیان اینکه در دنیا مساله کار، تولید، سلامت کارگران و واکسیناسیون ایشان مورد توجه بسیار ویژه‌ای است، گفت: باید قبول کنیم که در این بخش عقب هستیم و باید با شتاب بیشتر در بخش واکسیناسیون کارگران پیش برویم.

وی با بیان اینکه قدم‌های بسیار خوبی برای بحث واکسیناسیون گسترده کارگران ایران در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه‌هایی اجرایی شده که البته کافی نیست و باید بیشتر از این‌ها انجام شود.

وی در پایان گفت: در ارتباط با تقویت بخش تولید و رفع آسیب‌های ناشی از کرونا برنامه‌های متنوعی داریم که انشاء الله به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: وزیرکار واکسیناسیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیرکار واکسیناسیون واکسیناسیون کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور