Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان‌ رضوی گفت: از زمان اجرای طرح واکسیناسیون ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد تاکنون بالغ بر 30 هزار نفر از ساکنان این مناطق واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر محسن ذاکریان اظهار کرد: بسیجیان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی حضوری پررنگ در جبهه مبارزه با ویروس کرونا داشته‌اند و آثار و برکات این حضور پررنگ در همه‌جا به‌ویژه مناطق حاشیه شهر مشهد مشهود و ملموس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در مواجه با شیوع پاندمی کرونا، تصریح کرد: از زمانی که زنگ خطر موج پنجم ویروس دلتا در مشهد به صدا درآمد نیروهای بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با روحیه‌ مثال‌ زدنی خود وارد میدان جدیدی از نبرد با این ویروس منحوس شدند تا بتوانند به‌موقع به یاری بیماران کرونایی و آسیب‌دیدگان از کرونا بشتابند و یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این بازه زمانی هم واکسیناسیون ساکنان مناطق حاشیه شهر مشهد بوده که نقش قابل توجهی در حفظ سلامت ساکنان این مناطق داشته است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان‌ رضوی با بیان اینکه روزانه بین 4 تا 5 هزار نفر از افراد بالای 40 سال در 10 پایگاه‌ واکسیناسیون بسیج جامعه پزشکی در مناطق حاشیه شهر مشهد واکسینه می‌شوند، خاطرنشان کرد: در این 10 پایگاه در مجموع 250 نفر حضور دارند و از زمان اجرای این طرح تاکنون بالغ بر 30 هزار نفر از ساکنان این مناطق واکسینه شدند.

دکتر ذاکریان تأکید کرد: بسیجیان اقشار مختلف جامعه از ابتدای شیوع کرونا در صحنه مبارزه با این ویروس منحوس حاضر بودند و هر یک از این اقشار به سهم خود در مسیر یاری‌رسانی به بیماران کرونایی و آسیب‌دیدگان از کرونا نقش‌آفرین بوده‌اند که یکی از آنها بسیج جامعه پزشکی بوده که نقشی کلیدی در حوزه‌های آموزش، پیشگیری، درمان، معیشت و غیره ایفا کرده است.

وی بیان کرد: نقش بی‌بدیل پزشکان در تأمین سلامت غیر قابل انکار بوده و دفاع آنان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا به همگان ثابت کرد که از دست دادن هر یک از این عزیزان چه خسارت جبران‌ناپذیری به جامعه محسوب می‌شود، گرچه نبود هر یک از آنها یک خسران بزرگ است، اما بی‌شک شاگردان آنان ادامه دهنده راه پرافتخار اساتید خود خواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسن واکسینه شدن بیماران بسیج جامعه پزشکی خراسان مناطق حاشیه شهر مشهد هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا