Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، مهدی رشوند اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در ۱۱ مردادماه امسال ۶ کیلومتر از راههای روستایی این بخش نیز به طور کامل از بین رفته بود که با همت راهداران، به طور مجدد برای آنها راه احداث شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اقدامات مستمر و روزانه در راستای نگهداری راههای حوزه استحفاظی الموت، عملیات ساخت واریانت بهرام‌آباد در محور قزوین-رازمیان و آسفالت و خط‌کشی آن به طول یک کیلومتر از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری بود که با هزار نفر ساعت و با استفاده از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشوند ادامه داد: همچنین تعریض و اصلاح شیب و بهسازی محور روستایی وناش الموت شرقی نیز از دیگر فعالیت‌های این اداره در مدت پنج ماهه نخست امسال بوده است.

وی به بهسازی و رنگ آمیزی پل رجایی دشت نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی قسمت‌های آسیب دیده، شستشوی کامل پل، اجرای رنگ‌آمیزی سازه پل، نصب تابلو و علائم، اجرای روکش آسفالت، نصب چراغ چشمک زن و شانه سازی و ساماندهی ورودی‌های پل از جمله اقدامات انجام شده برای بهسازی این پل بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الموت افزود: در این مدت ۳۲۰ تن آسفالت جهت لکه‌گیری و چاله پرکنی راههای این منطقه مصرف شد.

کد خبر 5295219

منبع: مهر

کلیدواژه: راه روستایی سیل منطقه الموت قزوین ویروس کرونا بوشهر هفته دولت واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی اردبیل قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر