Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر صبح پنج شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان راز و جرگلان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات و دغدغه‌های شهرستان راز و جرگلان باید با اولویت بندی و برنامه‌ریزی حل شود.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: راز و جرگلان شهرستانی پر آب اما تشنه است لذا باید مشکلات حوزه آب شرب و کشاورزی با مدیریت درست مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم بهره‌مندی از آب‌های مرزی برای حل مشکل آب راز و جرگلان، افزود: اگر مشکلات حوزه آب در روستاهای مرزی شهرستان راز و جرگلان برطرف نشود شاهد مهاجرت آنان خواهیم بود.

پاکمهر ساخت بیمارستان در این شهرستان را الزامی دانست و گفت: در دوران شیوع کرونا مردم با مشکلات فراوانی مواجه بودند.

این نماینده مجلس در انتها بیان کرد: راه‌های ارتباطی شهرستان راز و جرگلان باید تقویت و راه دسترسی مردم این شهرستان به مرکز استان کوتاه شود.

حوزه درمان راز و جرگلان باعث شرمندگی است

محمد وحیدی، دیگر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح موضوعاتی که در شهرستان قابل حل نیست، باید از طریق سفرهای شهرستانی مسئولان پیگیری شود.

وی افزود: تقاضای مردم شهرستان راز و جرگلان ایجاد راه ارتباطی برای اتصال به مرکز استان و استان هم مرز است که باید با پیگیری جدی برای جذب اعتبارات ملی این مطالبات را محقق کنیم.

وحیدی با ابراز شرمندگی در خصوص وضعیت حوزه درمان راز و جرگلان، ادامه داد: امکانات به درستی در کشور توزیع نشده است که این یک بی عدالتی محسوب می‌شود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در توزیع تخت‌های بیمارستانی و نیروی انسانی در شهرستان راز و جرگلان، عدالت به خوبی رعایت نشده لذا نگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در توزیع عادلانه امکانات و نیروی انسانی بسیار مهم است.

وی افزود: اجرای مسئولیت اجتماعی صنایع استان، می‌تواند موجب توسعه استان به ویژه شهرستان راز و جرگلان شود.

وحیدی در انتها گفت: برخی منازل روستاهای راز و جرگلان اکنون در حریم شهر و روستا نیستند و از توزیع نفت و گاز بی بهره‌اند که باید با یک تصمیم جهادی استانی، این مشکل برطرف شود.

کد خبر 5295223

منبع: مهر

کلیدواژه: راز و جرگلان آب های زیرزمینی مهاجرت حاشیه نشینی ویروس کرونا بوشهر هفته دولت واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی اردبیل قزوین شهرستان راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید