Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس حسابداری جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت دارای مدرک کارشناسی حسابداری آشنایی با قوانین مالی و مالیاتی، صورتهای مالی مسلط به اکسل 2 سال سابقه مرتبط سرویس ایاب و ذهاب ناهار کارشناس بهای تمام شده جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت دارای مدرک کارشناسی حسابداری آشنایی با قوانین مالی و مالیاتی، صورتهای مالی مسلط به اکسل 2 سال سابقه مرتبط سرویس ایاب و ذهاب ناهار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن: 01344560809 ایمیل: 21beyza.resume@gmail.com آدرس: بندرانزلی، جاده انزلی به رضوانشهر، مرکز فراوری آبزیان، تعاونی 21 بیضاء پربیننده ترین استخدام تعمیرکار جهت کار نرم افزار و سخت افزار اپل با حقوق 3 تا 10 میلیون استخدام ادمین حرفه ای اینستاگرام با حقوق 3/500 تا 5/500 در مجتمع پل گیلان استخدام مهندس عمران با بیمه و بیمه تکمیلی در شرکت هندسه پارس از تهران استخدام مهندس کامپیوتر در تصویر فرا هوشمند خاورمیانه در گیلان استخدام کارشناس خبر در مجله اینترنتی برترین های سبک زندگی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد