Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@03:09:57 GMT

اعتراف مربی سوری به قدرت ایران در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۰۱۹۰

اعتراف مربی سوری به قدرت ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۰:۳۰  در ورزشگاه آزادی در اولین بازی خود از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف سوریه می رود.

در همین رابطه عساف خلیفه مربی سوری درباره این بازی در مصاحبه با سایت «گلوبال»، گفت: تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات سطح بالایی مثل انتخابی جام جهانی آمادگی خوبی ندارد و اردوی تدارکاتی جالبی برگزار نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام یک بازی دوستانه برای حضور در چنین مسابقاتی کافی نیست.

وی در ادامه به تمجید از ایران پرداخت، گفت: تیم ملی فوتبال ایران قدرت اول آسیا است ولی ما امیدوار هستیم و توانایی گرفتن نتیجه مطلوبدر این بازی را داریم.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران

 به گزارش تابناک، امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان ۷ داوری هستند که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سمینار داوران بین المللی فوتبال آسیا دعوت شده اند.

این داوران در سال ۲۰۲۳ در لیست داوران بین المللی فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند. موعود بنیادی‌فر از این جمع به تازگی دیدار پایانی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا میان ژاپن و ازبکستان را سوت زد.

علیرضا فغانی داور ایرانی به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این سمینار حضور پیدا می‌کند که انتظار می‌رود در این سمینار در جمع داوران ایرانی حاضر شود.

علیرضا فغانی یکی از شانس‌های قضاوت در جام جهانی پیش رو است. او بعد از اینکه از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد، در لیست داوران بین المللی فوتبال استرالیا قرار گرفت و در جام ملت‌های دوحه به نمایندگی از فوتبال استرالیا در این بازی‌ها سوت زد. 

در این سمینار ۴ روزه آخرین تغییر و تحولات داوری به گوش داوران بین المللی فوتبال آسیا خواهد رسید. هم چنین قرار است آن‌ها صحنه‌های مهم داوری در جام ملت‌ها و هم چنین بازی‌های بین المللی را مرور کنند.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت