Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن حمل و نقل جاده‌ای انگلیس از کمبود ۱۰۰ هزار راننده کامیون به عنوان چالش بزرگی برای زنجیره تامین فروشگاه‌های این کشور در دوران پسا برگزیت خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه اتریشی "استاندارد" در گزارشی نوشت: انگلیس نتیجه برگزیت با کمبود حدود 100 هزار راننده کامیون مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجیره های فست فود در این کشور از مشکلات عرضه شکایت دارند.

جانسون پروتکل ایرلند شمالی در توافق برگزیت را غیرقابل تحمل خواندبالا گرفتن مجدد مناقشات پسا برگزیتی بین لندن و بروکسل این بار بر سر تعهدات مالی

بر اساس گزارش انجمن حمل و نقل جاده‌ای، انگلیس با کمبود 100 هزار راننده کامیون مواجه شده که دلیل مهم آن مسئله برگزیت است. بسیاری رانندگان اروپایی کشور را ترک کرده‌اند و به دلیل مراحل ویزای پیچیده و گران به دلیل عواقب برگزیت رانندگان جدید جایگزین نمی شوند.

به دلیل کمبود راننده کامیون مشکلات عرضه در فست فودهای زنجیره‌ای معروف مک دونالد، ناندو و کی اف سی هم ایجاد شده است. بسیاری قفسه های سوپرمارکت ها خالی مانده است. صنعت تدارکات خواستار اخذ ویزاهای غیر بوروکراتیک برای رانندگان اروپایی و سوبسیدهای بهتر برای آزمون رانندگی شده است.

"استیو مورلز"، رئیس زنجیره سوپرمرکت ها در انگلیس هم اخیرا از بدترین کمبودهایی که تا به حال مشاهده کرده سخن گفته است.

فروشگاه های زنجیره‌ای تسکو در انگلیس هم به خاطر در پیش بودن کریسمس درباره این شرایط و کمبودها ابراز نگرانی کرده‌اند.

چندی پیش هم نمایندگان بخش های اقتصادی در انگلیس اعلام کردند که کمبود راننده کامیون در تابستان می تواند به مشکلات تامین و خالی شدن قفسه های سوپرمارکت ها در این کشور منجر شود.

کار کردن به عنوان راننده کامیون از زمان نهایی شدن مسئله برگزیت دیگر برای غیر انگلیسی ها جذابیتی ندارد. پیامد وقوع برگزیت این کار دشوارتر از گذشته شده است و مرزها به اروپا بسته شده‌اند و موانع دیوان سالارانه بالایی وجود دارد.

انگلیس پس از 47 سال عضویت، 12 دیماه 1399 به طور رسمی از اتحادیه اروپا خارج شد. دولت این کشور می گوید به توافقی درباره آینده همکاری‌های تجاری با اتحادیه اروپا دست یافته است. اما عملا این خروج دردسرهای زیادی را به ویژه برای انگلیس ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس مذاکرات برگزیت اخبار انگلیس مذاکرات برگزیت هزار راننده کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون صنایع‌ دستی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کشور گفت: به دنبال ایجاد و تقویت بازارهای عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در پایتخت و نقاط مختلف ایران هستیم.

مریم جلالی امروز یکشنبه ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: تولیدات صنایع‌ دستی زنجیره هایی به‌هم پیوسته هستند که نباید صرفاً در حالت فرهنگی و ویترینی بمانند بلکه باید با برنامه‌ریزی های مدون و اقدامات جهادی هماهنگ به ادبیات توسعه و کسب و کار نزدیک شود و در سطح ملی و بین‌المللی نقش آفرین باشد.

معاون صنایع‌ دستی وزارت میراث‌ فرهنگی افزود: سیستان و بلوچستان نیز عزم جدی را آغاز کرده و امیدواریم از طریق صنایع‌ دستی، گردشگری، شیلات، لنج‌سازی و آبزیان و سایر ظرفیت ها و دارایی هایی که این استان دارد بتوانیم یک عنصر هویتی ویژه‌ای را به وجود آوریم.

به گفته جلالی، ما نیز در معاونت صنایع‌ دستی وزارتخانه در تلاش هستیم تا زنجیره اقتصادی صنایع‌ دستی و معیشت عزت آفرین را برای تک تک فعالان این حوزه در کشور و  سیستان‌ و بلوچستان به وجود آوریم.

وی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که به دنبال انجام آن هستیم ایجاد بازار ثابت عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در تهران و اقصی نقاط کشور است که پیگیر تحقق آن هستیم و در حال حاضر نیز وجود دارد اما نیازمند تقویت و گسترش است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد تا محصولاتی که در اقلیم خاص خودش تولید می‌شود زیست بوم آنها نیز کامل و در سایر نقاط عرضه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • ببینید | کامیون بستنی بدون راننده!
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است