Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در گزارشی از طوفان و بارش باران شدید در اسپانیا و قطعی برق برخی مناطق خبر داد.

همچنین این باران شدید به جاری شدن سیل در برخی شهر‌ها و بسته شدن خطوط ارتباطی و ریلی انجامید و هزاران نفر را در اسپانیا بی‌برق گذاشت.

این طوفان به دلیل درجه حرارت بالا و رطوبت شدید در اسپانیا شروع به وزیدن کرد و شدت آن در شهر ساحلی «آلکانار» در شمال شرقی کاتالونیا وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام رویترز، سیل که به سرعت در برخی خیابان‌های اسپانیا جاری شده است، بیشتر ماشین‌ها را با جریان قوی تکان داده، درخت‌ها را از جا کند و به سمت ساحل برد. مقامات اسپانیا اعلام کردند که گروه‌های امداد و نجات ده‌ها نفر که در خودروها، خانه‌ها و چادر‌های کمپ گیر افتاده بودند را نجات دادند.

بخش اورژانس کاتالونیا نیز در بیانیه‌ای گفت: «چندین نفر در حال حاضر به منطقه‌ای مخصوص ورزش منتقل شدند تا در آنجا پناه بگیرند و دو هتل در اسپانیا نیز ۲۰ نفر را پناه دادند.»

تاکنون موردی از تلفات در این سیل گزارش نشده است و تنها ۳ نفر به دلیل سرمازدگی (هیپوترمی) به بیمارستان منتقل شدند.

درحال حاضر برق حدود ۵ هزار خانه در این منطقه قطع شده است و ارتباطات سیستم موبایل و ارتباطی و همچنین سیستم ریلی با مشکل مواجه شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی حوادث طبیعی کاتالونیای اسپانیا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم

دیگو ریواس موفق شد روی گل تساوی تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا در دقیقه 94 نقش داشته باشد.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • افزایش نرخ تورم و قیمت مواد غذایی در اسپانیا
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • حمایت از فلسطین در پایتخت اسپانیا + فیلم
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰