Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیر تیم ملی محاسبات ذهنی ایران، ۱۴ دانش آموز ایرانی عازم مسابقات جهانی محاسبات ذهنی WAMAS  2021 دبی شدند.

دکتر علی عادلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز( یازدهم شهریور) دانش آموزان نابغه‌ تیم ملی محاسبات ذهنی ایران که در المپیاد کشوری ویراکاپ 1400 موفق به کسب مقام برتر شدند، عازم مسابقات جهانی محاسبات ذهنی WAMAS  2021 دبی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عادلی اضافه کرد: این دانش آموزان فردا در رقابت‌های سخت محاسبات ذهنی با دانش آموزان نخبه سایر کشورها رقابت خواهند کرد و باید در مدت زمان ۱۰ دقیقه به ۴۰۰ سوال پاسخ دهند.

مدیر تیم ملی محاسبات ذهنی ایران و دبیر کل المپیاد ملی ویراکاپ ادامه داد: 14 دانش آموز نابغه ایرانی موسسه بین المللی ویرا در این مسابقات حضور خواهند داشت.

عادلی گفت: این دانش آموزان از دو استان تهران و کرمانشاه راهی این دوره از مسابقات شده و همگی در رشته محاسبات سریع ذهنی شرکت کرده اند.

وی یادآور شد: 24 کشور جهان در این مسابقات شرکت کرده بودند که 12 کشور به خاطر شرایط کرونا و قوانین تست PCR موفق به شرکت در مسابقات نشدند و انصراف دادند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كرمانشاه محاسبات ذهنی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان