Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، زهرا مردانی رئیس هیات کاراته چهارمحال و بختیاری گفت: محبوبه امیدی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم و الهه هزاریان در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، بانوان کاراته کار استان در بخش کومیته هستند که به همراه ۱۸ ورزشکار دیگر تمرینات خورد را از نیمه شهریورماه ۱۴۰۰ زیر نظر مربیان تیم ملی آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس تصمیم فدراسیون کاراته، پنج ورزشکار دیگر نیز با برگزاری مسابقات درون اردویی به جمع اردونشینان تیم ملی کاراته بانوان اضافه خواهند شد تا در پایان افراد برگزیده در این مرحله برای حضور در دوره‌های بعدی اردو‌های آمادگی تیم ملی دعوت شوند.

بیشتر بخوانید

درخشش کاراته کاران بام ایران در مسابقات تیم ملی

مردانی اضافه کرد: دو بانوی کاراته‌کار استان کار سختی را مقابل دیگر ورزشکاران دعوتی به تیم ملی در پیش دارند؛ رویارویی با افرادی که بیش از شش ماه به صورت اختصاصی تمرین کرده و از سطح آمادگی بالایی برخوردار هستند، شرایط را برای صعود بازیکنان چهارمحال و بختیاری به مراحل بعدی دشوار کرده است، اما با توجه به موفقیت هزاریان و امیدی در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و شکست حریفان قوی در این رقابت‌ها امیدوارم اتفاقات خوشایندی برای کاراته استان رقم بخورد.

او اظهار داشت: ورزش کاراته در استان حال و روز خوبی ندارد و با تعطیلی پی‌درپی باشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و مسابقات و اردو‌ها تنها تلاش می‌کنیم ورزشکاران مستعد و قهرمانان دوره‌های گذشته را به نوعی حفظ کرده و آماده نگه داریم.

مردانی گفت: جامعه کاراته استان در چند سال اخیر با همراهی تمام اعضا به شکلی منظم و هدفمند در مسیر قهرمانی پیش رفت، تیم‌های خوبی در تمامی رده‌های سنی شکل گرفت و کیفیت آموزش‌ها و بعد همگانی این رشته نیز با روندی مطلوب توسعه یافت، اما شیوع کرونا و تعطیلی ورزش موجب بی‌نتیجه ماندن تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی شد.

او بیان کرد: کاراته رشته‌ای نیست که برای شناخته شدن به المپیک نیاز داشته باشد چرا که پشتوانه تاریخی این رشته قوی است و المپیک تنها می‌تواند یک مدال به دیگر افتخارات آن اضافه کند.

مردانی اظهار داشت: المپیک برای جذابیت خود نیاز به تنوع رشته‌ها دارد و از آنجایی که جذابیت کاراته خاص و همیشگی است این احتمال قوی وجود دارد که باز هم به عنوان یک رشته المپیکی مطرح شود.

او ادامه داد: نخستین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در مسابقات جهانی امارات تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات کاراته بانوان کاراته کار تیم ملی فدراسیون کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار