Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که در قاهره، پایتخت مصر به سر می برد، سخنانی را در خصوص مسأله آشتی ملی فلسطین و نیز دیدارش با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر بر موضع همیشگی خود مبنی بر لزوم تحقق راهکار سازشکارانه دو دولت در اراضی اشغالی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دولت بایدن نیز از این راهکار حمایت می کند.

محمود عباس در بخش دیگری از سخنان خود درباره دیدار با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: در این دیدار درخواست کردیم که اسرائیل قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی را به رسمیت بشناسد و توافقنامه‌های امضا شده به ویژه اسلو را اجرا کند، همچنین درخواست کردیم شهرک‌سازی ها متوقف شود.

وی همچنین در سخنانی عجیب، به منظور تحقق آشتی ملی برای حماس شرط و شروط تعیین کرد و گفت: حماس باید قطعنامه های مشروع بین‌المللی را به رسمیت بشناسد و اگر چنین کاری را انجام دهد، می‌توانیم بلافاصله دولت وحدت ملی را تشکیل دهیم!

کد خبر 5295252 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: مصر قاهره محمود عباس فلسطین افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان رژیم صهیونیستی فلسطین طالبان افغانستان لبنان فرودگاه کابل روسیه ترکیه جو بایدن ایران اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان بازدید از پاویون استان فارس، با حضور نمایندگان استانداری و هیات‌های بین‌المللی، دو تفاهم‌نامه همکاری استان فارس در کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی و همکاری در زمینه پرورش و صنعت گوشت قرمز با کشور مغولستان امضا شد.

وی افزود: یک تفاهم‌نامه همکاری نیز در زمینه بسته‌بندی و صادرات میوه و تره‌بار با کشور روسیه به امضا رسید.

این مقام مسوول به حضور بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور دنیا در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و گفت: همچنین از دو سامانه در زمینه توسعه زنجیره تولید و ارزش گیاهان دارویی رونمایی خواهد کرد.

مویدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۷ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، پتروشیمی و سایر گروه‌های تولیدی برگزار شده است، افزود: امضای تفاهم‌نامه توسعه صنعت نفت و گاز با کشور چین نیز از دیگر اقدامات انجام شده در نخستین روز بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در تهران و برای مدت ۵ روز آغاز به کار کرد.

کد خبر 6092339

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود