Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:30:11 GMT

پیمان میری به هوادار پیوست

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۰۵۴۵

پیمان میری به هوادار پیوست

مهاجم فصل گذشته مس کرمان به تیم فوتبال هوادار پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه هوادار، پیمان میری فوروارد مس کرمان در فصل گذشته، پس از توافق با مدیران مجموعه قرارداد خود را رسما با بنفش‌ها به امضا رساند تا در لیگ برتر پیش رو نخستین فصل حضور خود را در باشگاه هوادار تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه هوادار، همچنین قرارداد مهدی عبدی، سپهر روزی طلب، علی هزامی، امیرحسین پورمحمد، حسین صادقی، محمدجواد محمدی، مسلم حق شناس، صائب محبی، ارسلان آزادی و محمدرضا خالدآبادی را تمدید کردند.

هوادار با مالک جدید در لیگ برتر فوتبال شرکت می‌کند/ عنایتی سرمربی بنفش‌ها ماند

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال هوادار تیم فوتبال هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس، گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستأجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.

مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

کد خبر 6097006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد