Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:51:36 GMT

بارش‌های سیلابی شهریور در راه مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۰۵۵۲

بارش‌های سیلابی شهریور در راه مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی‌اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه از اوسط فردا تا اواخر وقت شنبه شاهد شکل‌گیری جریان‌های خُنک و مرطوب شمالی در استان خواهیم بود، گفت:این سامانه بارشی همراه با وقوع رگبار باران، رعدو برق، کاهش دما، وزش باد شدید در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و مواج شدن دریا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: آب‌گرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بویژه غرب استان، کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما، خسارت ناشی از تندباد لحظه‌ای و احتمال برق گرفتگی ناشی از رعد و برق دور از انتظار نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از مردم خواست در این مدت از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوهنوردی و تردد در محور‌های کوهستانی استان خودداری کنند.

احمدی با بیان اینکه دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل خطر برخورد صاعقه خودداری کنند، گفت: گلخانه‌داران نسبت به مقاوم‌سازی پوشش فضای گلخانه‌ها اقدام کنند و صاحبان مزارع پرورش ماهی نیز به دلیل احتمال بالا آمدن حجم آب رودخانه اقدامات پیشگیرانه لازم انجام دهند.

او افزود: به علت پیش‌بینی وزش باد شدید شهرداران به مقاوم‌سازی، ایمن‌سازی سازه‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر اقدام کنند و همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی، ضمن آماده‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی همچون گذشته را داشته باشند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب و آبگرفتگی آب و هوای مازندران وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر پنجشنبه در نشست با بانک‌های استان در راستای پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، افزود: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اگر در جای درست خود هزینه شود، دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند.

روستا اظهار داشت: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور، ۵۵ درصد و در استان ۶۲ درصد است که این امر نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن به متقاضیان باید در زمان کمتری انجام شود و بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

روستا یادآور شد: از مجموع یکهزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله سی سخت، دچار خسارت شدند، ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است و پیگیری برای اختصاص اعتبار به این واحدها انجام شده است.

کد خبر 6095034

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • احتمال رگبار باران رعدو برق و وزش تند باد در مازندران
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • اشتغال حدود ۲۰۰ خانوار در قم به کار پرورش شتر
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور