Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:19:29 GMT

هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت موبایل در یزد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۰۵۶۹

هشدار پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت موبایل در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ سعید زینلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تشکر و قدردانی از همکاری خوب و مستمر مردم با پلیس مواردی را در خصوص پیشگیری از سرقت تلفن همراه جهت اطلاع مردم ارائه کرد.

وی افزود: برابر بررسی های انجام شده سارقان موبایل بیشتر دست به سرقت دستگاه های همراه با قیمت بالا می زنند و زمانی که فرد با موبایل صحبت می کند سارقان اقدام به قاپیدن آن و فرار از محل که بیشتر با موتورسیکلت می باشد می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده شهرستان یزد گفت: از شهروندان تقاضا می شود در مراکز خرید و محل‌های شلوغ و پر رفت و آمد و در زمان صحبت با موبایل مواظب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن موبایل در جیب پشت شلوار خودداری کنند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: افراد از کیف های مخصوص نگهداری موبایل که بصورت بغل جاسازی می‌شود استفاه نموده و در محل‌های شلوغ مراقب سرقت آن باشند.

وی در توصیه به خانم ها نیز گفت: خانم هایی که گوشی همراه را داخل کیف دستی نگهداری می‌کنند هنگام تردد در مراکز خرید و شلوغ مراقب باشند تا مورد کیف قاپی توسط سارقان قرار نگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام مراجعه به ادارات و سازمانها و یا مراکز پذیرایی مانند رستوران‌ها از قراردان موبایل بر روی میز خودداری کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان یزد خبرگزاری فارس هشدار سرقت تلفن همراه استان یزد سرهنگ زینلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • سرقت موبایل دزد حرفه ای با پابند الکترونیکی 
  • موبایل قاپی نافرجام سارقان در مشهد (فیلم)
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد