Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:06:38 GMT

فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت/موهایم سفید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۰۵۸۳

فشار زیادی برای رکوردگیری وجود داشت/موهایم سفید شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مختاری هماهی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین استقبال از وی به عنوان مدال‌آور نقره پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ اظهار داشت: بنده در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ امارات موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدم که با توجه به وضعیت کرونا در جهان المپیک یک سال به تعویق افتاد و به طبع آن اردوهای ما که از سال ۹۸ آغاز شد برای مدتی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهرماه سال ۹۹ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ چهار مرحله تمرین رکوردگیری سنگین داشتیم که در سه مرحله از آنها بسیار موفق بودم و با این روحیه به مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ رفتم، قبل از آن دوره بدن سازی ۷۰ الی ۷۵ روزه را طی کردم که به رکوردگیری در پارالمپیک بسیار کمک کرد.

مدالم تقدیم به کشاورزان اصفهان

عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ادامه داد: این مدال را از همین جا به تمام کشاورزان مظلوم استان اصفهان تقدیم می‌کنم که با توجه به شرایط زاینده رود روزهای سختی را دارند، آنها یک روز زکات می‌دادند و شخصیت و عزتی برای خود داشتند اما با توجه به این خشکسالی شرایط سختی را دارند و از رئیس جمهور و وزیر نیرو خواهش می‌کنم به این شرایط کمک کنند.

وی در خصوص حس و حال خود در مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تصریح کرد: من ورزشکاری هستم که هیچ وقت شب مسابقه راحت نمی‌خوابم و همیشه استرس داشتم، در طول مسابقه دو پرتاب اولم زیر هشت متر شد و از خدا خواستم رو سفیدم کند و خدا را شکر در دو پرتاب بعدی به هشت و ۴۸ رسیدم.

مختاری همامی در خصوص وضعیت خود در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ گفت: در آن مسابقات دو روز بعد از اعزام به من اطلاع دادند که مادرم فوت شده است، در آن مسابقات به دلیل شرایط روحی چهارم شدم و موفق شدم در این پارالمپیک گذشته را جبران کنم.

از یک ماه دیگر برای پارالمپیک ۲۰۲۴ استارت می‌زنم

وی اضافه کرد: از ۲۲ اردیبهشت تا روز بازی بخش زیادی از موهای من سفید شد، زیرا یک رکوردگیری به ناحق در تهران گرفته شد که باعث شد فشار زیادی به من تحمیل شود اما توانستم در پارالمپیک توان خودم را به همگان نشان دهم.

عضو تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ادامه داد: فعلاً باید یک استراحت کنم، چند ماه است که هنوز ش ساعت خواب درست نداشتم، از یکی دو ماه دیگر برای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استارت می‌زنم، سال آینده نیز مسابقات جهانی ژاپن ۲۰۲۲ و مسابقات آسیایی گوانژو است.

کد خبر 5295257

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا مختاری پارالمپیک بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو ویروس کرونا بوشهر هفته دولت واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون اردبیل مجلس شورای اسلامی افتتاح طرح عمرانی پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم