Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس هرمزگان گفت: شکوفایی و وحدت نیروهای مسلح، مایه عزت ایران اسلامی است و این همدلی و وحدت نیروهای مسلح و ملت موجب اقتدار نظام اسلامی شده است

سرهنگ حسن صنعتکاران، دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس هرمزگان صبح امروز (۱۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: ملت ایران با برخورداری از روح ایمان، ایثار و شهادت‌طلبی و تبعیت از ولایت‌فقیه در برابر تعرض ناجوانمردانه دشمن ایستاد و فرهنگ مقاومت را در جامعه نهادینه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین(ع)، مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می‌دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی «هیهات من الذله» جانانه مقاومت کردند و در این راه، حماسه‌های بزرگی خلق کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در میدان عزت و افتخار، تصریح کرد: شکوفایی و وحدت نیروهای مسلح، مایه عزت ایران اسلامی است و این همدلی و وحدت نیروهای مسلح و ملت موجب اقتدار نظام اسلامی شده است. توکل به خدا، رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، وحدت و همبستگی نیروهای مردمی و تبدیل وحدت کلامی به وحدت عملی از دیگر عوامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است.

صنعتکاران عنوان کرد: امروز که دشمن دوباره در تلاش است تا بتواند با ابزار تهدید، تحریف، تحریم و شبهه‌افکنی،  راه پیشرفت و حرکت مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را سد کند، بازگشت به روحیه همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران به سلامت عبور دهد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری مراسم شب‌شعر دفاع مقدس، ویژه‌برنامه اربعین امام حسین(ع)، تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، اعزام گروه‌های جهادی، تبیین عملیات ثامن‌الائمه، تجلیل از بانوان جهادگر دفاع مقدس، برنامه سخنرانی رزمندگان به صورت مجازی، برپایی میز خدمت، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب  دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان ۸سال دفاع مقدس و برگزاری طرح مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس هرمزگان در این هفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گرامیداشت هفته دفاع مقدس وحدت نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است