Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد. علی صالحی،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با میزان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.

صالحی تصریح کرد: در نتیجه پیگیری‌های مستمر اعضای شعبه ۲۱ شورای حل اختلاف زندان بندرعباس و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش میان طرفین یک پرونده قتل عمد، خوشبختانه اولیای دم با استناد به عفو و رأفت اسلامی، رضایت خود را اعلام نمودند و این زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس، از قصاص رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گذشت این خانواده را اقدامی درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال در تأسی از سیره نبی مکرم اسلام (صلی اللّه علیه وآله وسلم) و ائمه معصومین (علیهم السلام) برشمرد و از تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس برای برقراری صلح و سازش در این پرونده قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به تأکیدات مؤکد و نگاه ویژه ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه، تصریح کرد:ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از شاخص‌ترین ارزش‌های دینی و معیار‌های اخلاقی است که اگر در سطح جامعه نهادینه شود و روحیه سازش و برادری مبنای عمل آحاد مردم قرار گیرد قطعاً موجب ارتقای امنیت روانی و توسعه اخلاق و معنویت در میان شهروندان خواهد شد.   بیشتر بخوانید: گذشت از قصاص نهمین پرونده قتل عمد به همت شورای حل اختلاف آذربایجان غربی

انتهای پیام / برچسب ها: گذشت اولیای دم شورای حل اختلاف دستگاه قضایی هرمزگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گذشت اولیای دم شورای حل اختلاف دستگاه قضایی هرمزگان صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول