Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده مردم همدان در مجلس گفت: استان همدان در اجرای پروژه‌های ملی جزو استان‌های برتر کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز مطالعات کتاب و کتابخوانی استان همدان و کتابخانه عمومی شهید حبیب الله مظاهری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز 11 شهریور در استان همدان یادآور عملیاتی است که به یاد شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با این توضیح که عملیات 11 شهریور در جبهه میانی غرب کشور در منطقه سرپل ذهاب رخ داد افزود: در این عملیات افرادی مانند سرداران شهید محمود شهبازی، حاج حسین همدانی، حبیب الله مظاهری و علیرضا حاج بابایی فرماندهی آن را برعهده داشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تشریح نقش خائنانه منافقین در این عملیات که سبب به شهادت رسیدن چندین تن از رزمندگان شد عنوان کرد: در این عملیات موفقیت‌های بزرگی به دست  اما در نهایت در ارتفاعات قلاویزان به دلیل نفوذ منافقین دشمن توانست با انجام هلی بورن در این منطقه 62 تن از جوانان این مملکت را به شهادت برساند.

وی با این توضیح که این شهدا کسانی بودند که در صورت زنده ماندن می‌توانستند از مسئولان نظام اسلامی باشند مطرح کرد: شهید حبیب الله مظاهری جوان 19 ساله‌ای که توانست با حضور در کنار افرادی مانند شهید شهبازی، حاج احمد متوسلیان و دیگر رزمندگان در لشگر 27 محمد رسول الله(ص) نقشی کلیدی در فتح خرمشهر ایفا کند.

حاجی بابایی با تشریح اقدامات برجسته این جوان مومن انقلابی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گفت: شهید حبیب الله مظاهری مالک اشتری بود که ناشناخته بود، فردی که اگر 6 ماه در جبهه‌های جنوب می‌جنگید در زمره فرماندهان برتر لشگرها قرار می‌گرفت.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح کتابخانه شهید مظاهری پس از 15 سال انتظار بیان کرد: این مرکز فرهنگی که 50 سال سابقه فعالیت دارد بعد از 15 سال، بازسازی و افتتاح شده و مرکز فرهنگی غرب شهر همدان خواهد بود.

360 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فاز دو پروژه آبرسانی اردبیل اختصاص یافتاجرای پروژه‌های جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان گلستان به کجا رسید؟افتتاح 5 پروژه هفته دولت در شهرستان رفسنجان + تصاویر‌

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح بازسازی این کتابخانه وقتی رونق گرفت که توانستیم جشنواره فیلم و کودک و نوجوان را به همدان بیاوریم طرحی که امروز با 370 میلیارد تومان اعتبار در همدان افتتاح شد.

وی با تشریح وضعیت استان بیان کرد: ده‌ها هزار میلیارد تومان پروژه ملی در همدان در حال ساخت است به همین دلیل نیز استان همدان یکی از استان‌های موفق در این بخش است.

حاجی بابایی با بیان اینکه این اتفاقات نتیجه تلاش مجموعه مدیریتی استان، نمایندگان و هماهنگی بین آنها است گفت: با اقدامات انجام شده توانسته‌ایم در بخش علوم پزشکی جزو قطب‌های پزشکی کشور باشیم.

وی با این توضیح که گاهی افراد گمان می‌کنند من با این سخنان می‌خواهم از مدیری حمایت کنیم افزود: هر مدیری که در استان همدان فعالیت می‌کند را تا روز آخر حمایت کرده و در نهایت اگر قرار بود از همدان برود با احترام او را برای مسئولیت بعدی‌اش مشایعت کرده و از تلاش‌های او قدردانی می‌کنیم.

 انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم همدان در مجلس حبیب الله مظاهری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است