Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:43:48 GMT

۸۱ گروه جهادی دانشجویی در استان مرکزی ساماندهی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۱۱۲۶

۸۱ گروه جهادی دانشجویی در استان مرکزی ساماندهی شد

گروه استان‌ها- مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: ۸۱ گروه جهادی دانشجویی در استان مرکزی ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، ابراهیم پوراسماعیل پیش از ظهر امروز در بازدید از فعالیت‌های دانشجویان جهادگر بسیجی در نقاهتگاه شهید هادیان اراک با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی اظهار داشت: دانشجویان جهادگر بسیجی پابه پای اقشار مختلف بسیج از آغاز بیماری کرونا ضمن ساماندهی گروه‌های جهادی به منظور کنترل، مدیریت و کاهش آسیب‌های کرونا اقدامات مهم و موثری داشته که تا ریشه‌کنی بیماری نیز در عرصه حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از هشتاد و یک گروه جهادی بسیجیان دانشجو در دانشگاه‌های استان مرکزی شناسایی و سازماندهی شدند که در حوزه‌های مختلف درمانی، بهداشتی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سازندگی و... خدمات متنوعی دارند.

پوراسماعیل بیان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی از برنامه‌های مهم بسیج و سپاه در حوزه مقابله با کرونا به شمار می‌رود که بسیج دانشجویی مانند دیگر اقشار در این حوزه نیز با سازماندهی پانزده گروه جهادی در سطح استان به بیماران و مردم خدمات ارائه می‌دهد.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی: وجود مراکز دانش و پژوهش سبب پیشرفت کشور می‌شودجانشین بسیج دانشجویی: دانشجو باید اصول و ارزش‌های اسلامی را مدار حرکت کشور بداندسازمان بسیج دانشجویی با گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری وارد گود انتخابات شد

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی خاطرمشان کرد: دانشجویان بسیجی در نقاهتگاه شهید هادیان در پیک پنجم کرونا اقدامات خوب و قابل قبولی داشته که در قالب همیاران بیمار خدمات به بیمارانی که روزهای انتهایی درمان خود را می‌گذرانند ارائه می‌شود همچنین کمک به اجرای طرح واکسیناسیون در مراکز مختلف استان از دیگر اقدامات دانشجویان بسیجی است که در فراخوان اولیه بیش از 100 نفر ساماندهی و فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: همه دانشجویانی که توانایی‌های لازم را دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی و مراکز واکسیناسیون در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی در بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: خدمات جهادگران بسیجی در مناطق محروم ارائه خدمات آموزشی به بازماندگان تحصیل در قالب جهاد علمی از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی استان بوده که در این راستا 10 گروه جهادی شامل دویست جهادگر بسیجی در سطح روستاها به دانش آموزان بازمانده از تحصیل خدمات آموزشی ارائه می‌گردد.

پوراسماعیل اضافه کرد: در ایام محرم بیش از دوازده هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد همچنین در حوزه توزیع لوازم‌التحریر و نیز بسته معیشتی بسیج دانشجویی در این مدت مشارکت خوبی داشته که امیدواریم بتوان با اقدامات خود گامی هرچند کوچک در جهت حل مشکلات جامعه برداریم.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی استان مرکزی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، "مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی روز گذشته (دوشنبه) در دومین روز همایش گروه‌های جهادی و مردمی ضمن تقدیر از بسیجیان فعال، اقدامات امام راحل را در به خروش آوردن مردم و پیروزی انقلاب اسلامی ستود و گفت: به خروش آوردن مردم، طرز تفکر متفاوت و داشتن روحیه رهبری اجتماعی می‌خواهد که امام راحل این ویژگی ارزنده را داشت.     

وی، یکی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی را ترغیب مردم و آوردن آنها به صحنه‌های مختلف اجتماعی عنوان کرد و گفت: شما بسیجیان می‌توانید با روحیه خود به وزارت راه و شهرسازی در ترغیب مردم به نوسازی مسکن کمک کنید.

بذرپاش گفت: کارهای زیادی در کشور در حال انجام است اما به نظر می‌رسد رضایت بخش نیست زیرا فناوری که باید استفاده شود به کار نمی‌رود و گروه‌های جهادی می‌توانند در سرعت دادن به این اقدامات نقش موثری داشته باشند.     

وی از توسعه چشمگیر چند درصدی ساخت مسکن و ساختمان نسبت به ۸-۹ سال گذشته خبر داد.

در حاشیه نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی (بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی) با مشارکت بسیج مستضعفین، تفاهمنامه همکاری میان "مهرداد بذرپاش" و سردار "سلیمانی" فرمانده بسیج مستضعفین کشور امضا شد.

جزئیات این خبر را میتوان در ویدیوی منتشر شده در این گزارش مشاهده کرد. 

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام