Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، احمد حسین‌زادگان در پیام خود ضمن اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای زنده‌یاد فلاحتی و اثرگذاری عملکرد رسانه‌ای او در بازتاب و رفع مشکلات اجتماعی مردم درگذشت این خبرنگار مازندرانی را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار مازندران به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت زنده یاد حسین فلاحتی؛ خبرنگار فقید مازنی و پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی و رئیس فقید این خبرگزاری در استان خراسان شمالی موجب اندوه و تألم فراوان اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده‌یاد حسین فلاحتی در سال‌های فعالیت در حوزه خبر در مازندارن همواره منشاء خدمات ارزنده رسانه‌ای و پیگیر مشکلات مردم بوده است. مردمی بودن؛ مهم‌ترین شاخصه این فعال رسانه‌ای فرهیخته بود.

اینجانب مصیبت رحلت زنده‌یاد حسین فلاحتی، خبرنگار مازندرانی خبرگزاری جمهوری اسلامی که پس از دو دهه تلاش و آگاهی‌بخشی در حوزه خبر بر اثر بیماری کرونا؛ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد، را به جامعه بزرگ رسانه‌ای کشور، خبرنگاران ساعی مازندران و دوستان آن عزیز از دست رفته، خانواده محترم و مصیبت دیده بویژه جناب آقای حسن فلاحتی، برادر گرامی آن فقید سعید و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در مازندران تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند قادر متعال، برای آن شادروان، غفران، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان و بیت معزی؛ عافیت؛ صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

زنده‌یاد حسین فلاحتی، خبرنگار ایرنا و رئیس مرکز این خبرگزاری در خراسان شمالی بود که صبح پنجشنبه پس از حدود یک ماه جدال با بیماری در بیمارستان شفای ساری در سن 49 سالگی درگذشت.

فلاحتی بیش از دو دهه در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی فعالیت داشت و ۱۷ اسفند پارسال با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جدید ایرنا خراسان شمالی منصوب شده بود. این خبرنگار و فعال رسانه‌ای سابقه فعالیت رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل را نیز داشت و به عنوان خبرنگار ایرنا در بغداد برای انجام مأموریت رسانه‌ای حضور یافته بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا خبرنگار ایرنا احمد حسین زادگان  مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خبرنگار ایرنا ویروس کرونا خبرنگار ایرنا احمد حسین زادگان مازندران خبرگزاری جمهوری اسلامی خبرنگار ایرنا خراسان شمالی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۹۲ هنرستان در استان گفت: این مجموعه‌ها متناسب با نیاز استان، نیرو تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رضا حسین‌نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در آئین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش‌آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش نیروهای غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، گفت: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی افزود: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس‌جمهور و تصویب ایجاد هشت هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های مؤثری را خواهیم برداشت.

کد خبر 747499

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران