Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوسیانو پریرا یکی از بازیکنانی بود که پیوستنش به استقلال مدتی است شنیده می‌شود. لوسیانو پریرا ۳۸ ساله که در لیگ هجدهم به عنوان آقای گلی دست یافت، در دو فصل اخیر یازده گل برای فولاد در لیگ برتر به ثمر رسانده و از عوامل اصلی موفقیت این تیم به شمار می‌رود.

 

لوسیانو پریرا که لقب بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر را در کارنامه دارد، علاوه بر فولاد در سپاهان، گسترش فولاد و صنعت نفت بازی کرده و حال استقلال مشتری جدی این تیم است، وی در اکثر مسابقات فصل قبل بازوبند فولاد را بر بازو بسته بود و هواداران این تیم شاید گمان نمی‌کردند او از این تیم جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظر می‌رسد شیمبا اگر اتفاق خاصی نیفتد استقلالی می‌شود مگر اینکه در لحظات پایانی فولاد و مدیرعاملش گرشاسبی بتوانند او را از این انتقال منصرف کنند و این مهاجم سن بالا اما گلزن را در کنار خود نگه دارند.فولادی‌ها که هنوز وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی‌شان مشخص نیست در روزهای اخیر توانستند مهره‌های اصلی را نگه دارند و تنها موسی کولی‌بالی و شیمبا از این لیست باقی مانده‌اند. اگر پنجره فولاد باز شود قطعا بازیکنانی در لیست ویسی هستند که جایگزین جدا شده‌ها خواهند شد.

حضور گرشاسبی پشت میز مدیرعاملی، هواداران فولاد را امیدوار خواهد کرد تا تیم گردن کلفتی زیر نظر ویسی تشکیل بدهند و بتوانند فولاد را موفق چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی ببینند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوسیانو پریرا استقلال تهران فولاد خوزستان لوسیانو پریرا نقل و انتقالات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است