Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد مومنی پیشکسوت و کارشناس فوتبال اظهار داشت:

بازی ایران و سوریه را می‌توان یک نقطه عطف در فوتبال ایران و سکوی پرتاب به سوی جام جهانی دانست. این بازی و امتیازات آن بسیار مهم است و ۳ امتیاز کامل آن برای ما گام بزرگی به سوی جام جهانی است. ما باید کارمان را در این مرحله از مسابقات با پیروزی آغاز کنیم تا با فشار روانی و استرس کمتری کارمان را در ادامه مسابقات دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مومنی کارشناس و مربی فوتبال خاطر نشان ساخت:

در تیم ایران بازیکنان بزرگ و لژیونری حضور دارند که هر کدام از آنها قادرند در سطح قاره آسیا سرنوشت یک بازی بزرگ را در یک لحظه تغییر دهند. اما در مقابل بازیکنان بسیار وزینی که تیم ملی دارد، از نظر من سرمربی تیم ملی با آنها همگون و همخوان نیست و وزن او به اندازه بازیکنان تیم ملی نیست. اسکوچیچ در بازی‌های گذشته هم بیشتر از مسائل تاکتیکی، تیم را از نظر روحی ریکاوری کرد و انگیزه خوبی به بازیکنان تزریق کرد و توانست با این شیوه نتایج خوبی بگیرد.

محمد مومنی بیان داشت:

با رصد کردن شرایط تیم ملی مشاهده می‌شود که خیلی از بازیکنان او را قبول دارند و از او حمایت می‌کنند؛ که به نظر من بازیکنان از آنجایی که تغییر را کلاً نمی‌پسندند ترجیح می‌دهند از اسکوچیچ حمایت کنند. خیلی از اظهار نظرها در این خصوص هم بر اساس تامین منافع فردی به جای تامین منافع ملی است و برای همین اگر یک کارشناس هم صحبت کند بلافاصله علیه او موضع می‌گیرند.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص حریفان تیم ملی در این گره بیان داشت:

به همه حریفان احترام می‌گذارم و همه آنها را با انگیزه و سخت می بینم. در این مرحله اصلاً حریف ساده نداریم و برای پیروزی در هر کدام از این بازی‌ها باید تلاش کرد. در عین حالی که مهم‌ترین حریف و مهم‌ترین بازی را همین بازی با سوریه می بینم، سخت‌ترین بازی مستقیم را دیدار مقابل عراق می‌دانم. چرا که عراقی‌ها رشد خوبی در فوتبال داشته‌اند. ما در گذشته هم مقابل عراقی‌ها مشکل داشتیم که به دلیل پیشرفت خوب فوتبال آنها این مشکل بیشتر هم شده است.

وی بیان داشت:

سلامتی همه ورزشکاران مهم است، اما امروز به خاطر منافع ملی از مصدومیت عمر سوما مهاجم سوریه خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم از این فرصت و شرایط میزبانی نهایت بهره را ببریم.

محمد مومنی در خصوص شانس صعود ۶ تیم گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی گفت:

پیشینه این تیم‌ها نشان می‌دهد قطعاً شانس ایران و کره جنوبی بیشتر از سایر تیم‌هاست و تصور من هم این است که ایران و کره جنوبی به صورت مستقیم از این گروه صعود می‌کنند و امارات هم به عنوان تیم سوم به مرحله حذفی مسابقات می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی جام جهانی محمد مومنی محمد مومنی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

دقیقه ۳۲ بازی موقعیت خطرناک تیم تراکتور از روی نقطه کرنر با خطای بازیکن تراکتور روی دروازه بان استقلال از دست رفت.

نیمه نخست این بازی علی رغم تلاش‌های هر ۲ تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازیکنان تراکتور چندین موقعیت خلق کردند و دقیقه ۷۸ ضربه مهدی شیری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (سجاد آشوریآشوری) رحمان جعفری (مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (امیرحسین حسین زاده) به زمین مسابقه می‌رود.

همچنین تیم استقلال با ترکیب صالح حردانی (جعفر سلمانی) محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (پیمان بابایی) محمدرضا خالد آبادی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، سید ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشریپوف (میلاد شیخ فخرالدینی) و آرش رضاوند وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را پیام حیدری، فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی، سید علی اصغر مؤمنی و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی از تراکتور و مهرداد محمدی و محمد زبیر نیک نفس از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی تراکتور و استقلال؛

قبل از شروع بازی از کارگران و معلمان نمونه شهر تبریز بمناسبت روز کارگر و روز معلم توسط آلین دینکا مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان، سردار محمد مسرور فرمانده یگان ویژه استان تجلیل شد.

اولین و دومین کرنر برای تیم تراکتور بدست آمد ولی نتوانستند موقعیتی خلق کنند.

هواداران پرچم عکس سردار ملی ستارخان، شهید باکری و استاد شهریار را در دست داشته و شعار آذربایجان سر می‌دادند.

ساعت ۱۷/۳۰ دقیقه پروژکتورهای هر چهار دکل روشن شد.

نزدیک به سی هزار هوادار بازی را تماشا می‌کنند و نزدیک به پانصد نفر هوادار تیم استقلال در ورزشگاه حضور دارد.

با این نتیجه تراکتور ۴۱ امتیازی شده و استقلال با ۵۴ امتیاز به ترتیب در رده چهارم و اول جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.

کد خبر 6094586

دیگر خبرها

  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه