Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حوزه وسیعی از کارها را در حوزه محرومیت‌زدایی دنبال می‌کنیم، گفت: قرارگاه امام حسن ‌(ع)‌ ایجاد اشتغال را دنبال می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران صبح امروز در رزمایش کمک مؤمنانه و اهدا جهیزیه در شهرستان رودبار جنوب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با این اقدامات به دنبال این هستیم خداوند عنایت خود را نسبت به ما بیشتر کند و امروز تعداد زیادی جهیزیه به زوج‌هایی اهدا می‌شود که می‌توانند با کمک آن زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در کنار توزیع 100 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند، توزیع 5 هزار بسته معیشتی هم انجام شد افزود: در شرایط کرونایی که مردم خودشان به یکدیگر کمک می‌کنند، خداوند به هر دو طرف خیر می‌رساند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران موضوع مهم‌تر در شرایط امروز جامعه را ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در سپاه این مهم را دنبال می‌کند.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت‌زدایی بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با مجموعه‌هایی که به نوعی تحت نظر مقام معظم رهبری هستند از جمله آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و... طیف وسیعی از کارها را دنبال می‌کند تا محرومیتی که بر اثر خباثت دشمنان درست شده، رفع شود.

سردار فدوی در پایان با اشاره به برخی ناکارآمدی‌های مسئولان در کشور تصریح کرد: کارهایی که مسئولان می‌توانستند انجام بدهند و ندادند، باعث گرفتاری این چنینی در سطح جامعه شده و از طرف دیگر خشکسالی‌ها نیز به این مشکلات دامن زده است.

ناگفته‌های جانشین فرمانده کل سپاه از سجایای اخلاقی "‌حاج قاسم" / احترام خاص شهید سلیمانی به مادران و ‌خانواده شهدا‌جانشین فرمانده کل سپاه به مقام شامخ ‌شهید سلیمانی ادای احترام کرد + عکس‌

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم اظهار داشت: این رزمایش با همکاری خیرین، مجموعه علویون تهران و سپاه استان برگزار شده و طی آن واگذاری 100 سری جهیزیه در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان با رقم سه میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 5 هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش 400 هزار تومان و جمعاً دو میلیارد تومان توزیع می‌شود گفت: هزار بسته توسط خیرین و چهار هزار بسته معیشتی مربوط به سپاه استان بوده که در راستای طرح شهید سلیمانی در موضوع حمایت از خانواده‌های در قرنطینه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جمع کمک‌های امروز در توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی 5 میلیارد تومان، برای مردم شرق و جنوب استان است.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان جانشین فرمانده کل سپاه قرارگاه امام حسن هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند