Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک واحد صنعتی در زمینه تولید مواد شوینده غیر بهداشتی و غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره صنعت و معدن شهرستان به واحد صنعتی مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آنجا ۱۲ هزار ۳۰۰ بسته پودر غیر بداشتی و مقدار ۱۷ تن پودر در قالب کیسه‌های برنج همگی فاقد مجوز قانونی، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی مشخص شد عنوان سر درب شرکت جعلی و مالک از عنوان شرکتی مطرح واقع در شهرستان‌های غربی کشور سوء استفاده کرده است.

او افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ معظمی گودرزی با بیان این که کارگاه تولیدی پلمب شد، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد متخلف کارگاه تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله