Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:24:00 GMT

استعفای دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۱۸۱۲

استعفای دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده است

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت استعفای محمد دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده و طبق آیین‌نامه شورا به اطلاع روسای قوه قضائیه و مقننه نیز می‌رسد. - اخبار سیاسی -

هادی طحان نظیف  عضو حقوقدان شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به اینکه آقای محمد دهقان از سوی رئیس جمهور به عنوان معاون حقوقی منصوب شده است، گفت:استعفای آقای محمد دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استعفای آقای دهقان طبق آیین نامه شورای نگهبان به اطلاع روسای قوه مقننه و قضائیه از سوی شورای نگهبان نیز می رسد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که امکان عضویت همزان آقای دهقان در شورای نگهبان و اشتغال در دولت وجود دارد، بیان کرد:طبق قانون اشتغال هم زمان در دولت با عضویت در شورای نگهبان قابل جمع نیست لذا وی استعفای خود را اعلام کرده است.

طحان‌نظیف در پاسخ به این سوال که حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه چه زمانی فرد دیگری را به قوه مقننه معرفی می‌کند گفت: چون دیروز حکم آقای دهقان از سوی دولت صادر شده طبیعتا فردی از سوی رئیس قوه قضائیه معرفی می شود که زمان آن هنوز مشخص نیست.

انتهای‌ پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است