Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس شورای اسلامی شهر مهریز به دنبال یک شهروند دیگر در خیابان شهید مدنی این شهر، از اجرای طرح ترافیکی در این معبر پر تردد در بازه زمانی دو ماه خبر داد.

«سیدمحمد بیدکی» با ابراز تاسف نسبت به فوت جوان ۱۶ ساله در خیابان شهید مدنی مهریز، گفت: بر اساس وظیفه و رسالت قانونی شورای شهر با راهنمایی و رانندگی، شورای ترافیک و فرماندار مکاتبه داشتیم و خواستار پیگیری موضوع شدیم تا طرح ترافیکی در صورت نیاز بلافاصله انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای شورای ترافیک روز پس از حادثه در محل حاضر شده و موضوع را بررسی کردند و هم اکنون طرح از سوی واحد عمران شهرداری در حال پیگیری است.

رئیس شورای شهر مهریز تصریح کرد: پیمانکار اعلام کرده که اجرای طرح این خیابان به دو ماه نیاز دارد اما درخواست کردیم این طرح هر چه سریعتر به انجام برسد.

بیدکی ادامه داد: روشنایی تنها مشکل این خیابان نیست بلکه مشکل ترافیکی نیز باید حل شود چرا که صرف تاریکی منجر به بروز این حادثه نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری مهریز،  خیابان شهید مدنی مهریز یکی از معابر منطقه مزویرآباد در این شهر و راه ارتباط چند شهرک و مسیری برای تفرجگاه غربالبیز در ایام تعطیل به شمار می‌آید. این خیابان، شب‌های تاریکی دارد و تاکنون چندین حادثه در این خیابان رخ داده که منجر به فوت چند شهروند شده و آخرین مورد آن نیز چند روز پیش روی داد که فوت یک جوان مهریزی را به همراه داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مهريز حوادث ترافیکی شهردار مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران