Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:23:03 GMT

کشف 2 کیلو شیشه در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۰۳۱

کشف 2 کیلو شیشه در شرق تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری 2 مواد فروش در شرق پایتخت خبر داد و گفت : از مخفیگاه متهمان 2 کیلو شیشه و هروئین کشف داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه دهم این پلیس مشخص شد یکی از سوداگران مرگ سابقه دار مواد مخدر شهر تهران با تهیه مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه اقدام به خرده فروشی مواد روانگردان در شرق پایتخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم در نهایت مخفیگاه وی در یکی از محله های شرق پایتخت شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  تهران بیان داشت: در بازدید از مخفیگاه متهم یک کیلو و880گرم شیشه، 190گرم هروئین و مبلغ 77میلیون و950هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی  شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر تهران مرگ مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه