Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز همایش فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و رده های افشار بسیج در  حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در این همایش با اشاره به اینکه بسیجیان در حاشیه شهر زاهدان یک پویایی، تحرک، و مجاهدت قابل ستایشی را در دستور کار قرار داده اند، اظهار کرد: الگوی مردم سالاری در ایران اسلامی یک الگوی برگرفته از غرب نیست بلکه این الگو با ابداع امام (ره) و با تکیه بر ایمان الهی مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غلامرضا سلیمانی ادامه داد: موفقیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی در سایه رهبری الهی و مردمی ولایت فقیه کسب شده است که در مجالس و نشست‌ها فضای مجازی و رسانه ها باید به این موفقیت ها توجه کرد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آنجایی که معضلاتی ایجاد شده مانند حاشیه شهر زاهدان، دستورات امام مسلمین را مورد توجه قرار نداده ایم چرا که رهبر انقلاب بعد از دفاع مقدس فرمودند توسعه در کشور نباید باعث له شدن محرومین شود.

وی با اشاره که مردم باید در تمام موضوعات سالار خود باشند ادامه داد: بسیج باید مردم را وارد میدان نقش آفرینی کند تا جنبه های مردم سالاری اسلامی در جامعه محقق شود چرا که حق با مردم است که مشکلاتشان باید حل شود و از مسئولان مطالبه گری کنند.

این مسئول ادامه داد: رویکرد دولت جدید خدمت به مردم است اما زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که ما امروز شاهد حاشیه نشینی و وجود مشکلات مردم باشیم باید با شناسایی توانمندی مردم محله و با استفاده از ظرفیت‌های آنها مشکلات محله در سطح شهرستانها را به ویژه حاشیه‌نشینی حل و فصل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: اگر به هر میزان به حوزه‌های مقاومت زمین واگذار شود در کنار آن سالن ورزشی، زمین چمن برای فوتبال و مدرسه نیز اختصاص داده می شود، که ابتدا باید بسیج در منطقه زیرساخت‌ها را محکم کند.

وی گفت:  احیای پایگاه مقاومت خواهر و برادر دلیل بر این نیست که فقط فعال باشند بلکه به این دلیل است که چتر خود را برای حمایت از مردم و خدمت رسانی به آنها وسیعتر و گسترش دهند چراکه بسیج مردمی است.

انتهای پیام/3139/خ/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پایگاه بسیج مقاومت سردار غلامرضا سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی برای تکمیل زائر سرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات بحق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه می باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روز جاری به روستاهای صعب العبور شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم به مدیران استانی برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

گزارش هیئت مدیره زائرسرا و شورای اسلامی از دیگر بخش های این نشست بود.

گفتنی است؛ زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.

این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است، در این نشست سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز حضورداشتند.

کد خبر 6093748

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر