Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هفته آینده هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و جوانان هم شرکتهد کرد.

خبرگزاری میزان - قرار است یکشنبه هفته آینده نودمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شود. در این جلسه حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز شرکت خواهد کرد تا در خصوص چند مسئله مهم ورزش کشور تصمیم‌گیری شود.

یکی از مهمترین مسائلی که قرار است در جلسه آتی هیئت اجرایی مورد بحث قرار بگیرد تعیین تکلیف انتخابات فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری در شرایطی برگزار شد که فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری این انتخابات را مورد تایید قرار نداده است.

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک هم مشخص نیست چه زمانی برگزار شود؛ چرا که فدراسیون جهانی ژیمناتسیک به موضوع رد صلاحیت مدیریتی زهرا اینچه درگاهی واکنش نشان داده و اجازه برگزاری این انتخابات را نمی‌دهد. دوره ریاست اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک روز بیستم تیر سال جاری به پایان رسید؛ اما با توجه به اساسنامه این فدراسیون که به تایید فدراسیون جهانی ژیمناستیک رسیده اینچه درگاهی با موافقت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک همچنان به کار خود در این فدراسیون ادامه می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: وضعیت بلاتکلیف فدراسیون دوچرخه‌سواری و زمانی که از دست می‌رود

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک انتخابات فدراسیون کمیته ملی المپیک دوچرخه سواری هیئت اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران