Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه اقدامات لازم جهت حمل یکسره کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) صورت پذیرفت، گفت: تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های حمل‌و‌نقلی، گمرک، بانک مرکزی و وزارت صمت در این خصوص اعلام آمادگی کردند.

شهرام آدم نژاد ادامه داد: مقرر شد با پیگیری هایی که از طریق دولت انجام خواهد شد صدور مجوز‌های قرنطینه و استاندارد به صورت واحد انجام شوند تا امکان حمل یکسره کالا میسر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدم نژاد بیان کرد: همچنین مقرر شد به منظور کاهش انباشت کالا در بندر و تسریع در تخلیه کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) روزانه حداقل ۲۵۰۰ دستگاه کامیون و حداقل ۱۵۰ واگن به این بندر اعزام شوند.

او در خصوص آخرین وضعیت رعایت دستور العمل های بهداشتی در رابطه با ویروس جدید "لامبدا" هم گفت: بر اساس دستور العمل‌های بهداشتی کشور‌های مختلف به سه دسته ممنوعه، پرخطر و کم خطر دسته بندی شده و برای هر یک از آن‌ها ضوابط و دستور العمل های  خاصی در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی همچنین در رابطه با قرنطینه انسانی در تمام مرز‌های زمینی کشور هم گفت: در همه مرز‌های زمینی و هوایی کشور مسافران غربالگری شده و همه آن‌ها باید تست PCR کرونا را انجام داده باشند و بیشتر از پنج روز از زمان آن نگذشته باشد. همچنین در این پایانه‌های مرزی در صورت لزوم، تست PCR از مسافران گرفته خواهد شد.

آدم نژاد با تاکید بر اینکه آمادگی کاملی برای رعایت  دستور العمل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را داریم، اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا همواره در حال رصد وضعیت کشور‌های مختلف است، اگر نوع ویروس یا گستردگی آن را خطرناک شناسایی کند و شرایط خاصی برای یک یا چند کشور را بر این اساس اعلام کند آن را مانند گذشته اجرا خواهیم کرد و در شرایط کنونی بر اساس دستور العمل های بهداشتی ابلاغ شده عمل می‌کنیم و نظارت‌های لازم برای تردد مسافران انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه گمرک بندر امام خمینی ویروس لامبدا دستور العمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

ایسنا در خبری نوشت: عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901751

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند