Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@06:16:59 GMT

یک کشته و سه زخمی در پی تصادف زنجیره ای جاجرود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۲۲۱

یک کشته و سه زخمی در پی تصادف زنجیره ای جاجرود

آفتاب‌‌نیوز :

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص تصادف زنجیره‌ای جاجرود اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰ صبح امروز یک دستگاه تریلر ولوو حامل جو از شرق به غرب محور قدیم جاجرود در حرکت بود که در سرازیری این محور بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با ۱۲ خودرو برخورد می کند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بر اثر این تصادف که در محور قدیم جاجرود و روبروی پلیس راه رخ داده یک مرد ۳۳ ساله جان خود را از دست داده و سه مجروح دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه نداشتن تبحر راننده در کنترل وسیله نقلیه و قیفی بودن این منطقه که بعد از سرازیری تندی قرار دارد، باعث این حادثه شده که بلافاصله راننده خودرو توسط عوامل انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

کهریزی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای شرق استان تهران مانند هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان در جریان است و همچنان عوامل پلیس راه از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری به عمل می‌آوردند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران عنوان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای تهران محور جاجرود تصادف خودرو شرق استان تهران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف میان شش دستگاه خودرو سواری در بزرگراه شهید ستاری خبر داد.
 

 سرهنگ رابعه جوانبخت درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳ شب گذشته در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری، قبل از خیابان مخبری، یک تصادف میان یک دستگاه سواری تیبا، با پنج خودروی دیگر شامل یک دستگاه پراید، سواری پژو، سواری ساینا، سواری جک و پژو ۲۰۶ رخ داد.

وی با بیان اینکه در مجموع و در جریان این تصادف شش دستگاه خودرو خسارت دیدند، گفت: بلافاصله تیم منطقه پنج پلیس راهور تهران بزرگ به همراه عوامل آتش‌نشانی و نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند و به ایمن‌سازی محیط پرداختند.

جوانبخت درباره علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهور در بررسی محل حادثه متوجه شدند که این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا رخ داده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت، گفت:‌ماموران پلیس راهور نسبت به مدیریت ترافیک در این محدوده اقدام کرده و پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی از سرعت مجاز، تخطی نکنند و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل خود حفظ کنند تا در صورت ترمز‌های ناگهانی شاهد وقوع چنین تصادفاتی نباشیم.

دیگر خبرها

  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند