Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از ابتدای واکسناسیون کرونا در کشور تا امروز ۱۱ شهریور ، ۴۵۰ هزار و ۷۵۴ نفر نوبت اول واکسن اسپوتنیک و ۳۶۵ هزار و ۲۴۸ نفر نوبت دوم این واکسن و همچنین ۱۳ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۵۲۵ نفر نوبت اول واکسن سینوفارم و ۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۸۱۳ نفر نوبت دوم واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین ۵۹ هزار و ۳۸۹ نفر نوبت اول واکسن بهارات و ۵۴ هزار و ۲۱۸ نفر نوبت دوم واکسن بهارات را دریافت کرده‌اند. 

براساس این گزارش، سه ملیون و ۲۷۹ هزار و ۵۱۴ نفر نوبت اول واکسن آسترازنکا و یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۲۵۰ نفر نوبت دوم واکسن آسترازنکا و همچنین دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۶۵ نفر نوبت اول واکسن برکت و ۶۷۵ هزار و ۶۱۴ نفر نوبت دوم واکسن برکت را دریافت کرده‌اند. 

طبق این گزارش، ۱۹ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۴۷ دُز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۱۴۳ نفر دوز دوم را تزریق کرده‌اند. 

بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید که این رقم در روز گذشته  ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار و ۸۲۷ دُز بود.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1550990

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین دارای نوآموز بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، لازم است کلاس اولی‌ها هر چه سریعتر برای "سنجش سلامت" ثبت نام کنند. وی افزود: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند. دولت دوست بیان کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد