Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منصور پورمیرزایی ملی پوش پاراوزنه برداری که در رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک به مدال نقره رسیده بود ظهر پنجشنبه در میان استقبال جمعی از مسئولین و ورزش دوستان رفسنجانی وارد این شهر شد.

مراسم استقبال از این پهلوان ارزنده شهرستان رفسنجان در محل ورزشگاه تختی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمیرزایی در این مراسم اظهار داشت: در یک سال گذشته این وظیفه من شده بود که به پارالمپیک بروم و مدال طلا را به جای مرحوم سیامند رحمان به دست بیاورم اما متأسفانه این موضوع محقق نشد و من را شرمنده ملت کرد، چون این مدال طلا فقط برای خودم نبود بلکه به همه مردم تعلق داشت لذا از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.

وی با اظهار تأسف دوباره از اینکه نتوانست مدال طلا را کسب کند، افزود: این مدال نقره تنها مدالی بود که در کلکسیون افتخاراتم کم داشتم و امیدوارم دل شما مردم را ذره‌ای شاد کرده باشم، برای این مدال سال‌ها تلاش کردم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو عنوان کرد: در پنج دوره المپیک وزن کم کردم تا بتوانم در پارالمپیک حضور پیدا کنم. ۱۷ سال برای پارالمپیک تلاش می‌کردم. از زندگی، جوانی و خانواده ام گذشتم تا به اینجا رسیده ام. در ورزش حرفه‌ای شرایط سختی را باید تجربه کرد به ویژه در ۹ ماه گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

پورمیرزایی بیان کرد: برای این پیکار خیلی انگیزه داشتم که خوش بدرخشم اما قسمت نشد خواست خدا بود و امیدوارم این مدال نقره را پذیرا باشید.

این ورزشکار رفسنجانی در ادامه گفت: از مسئولان شهرستان تقاضا دارم نگاه خود را به ورزش حرفه‌ای و همگانی را تغییر دهند چرا که پتانسیل‌های زیادی در ورزش این شهر داریم که اگر استعدادیابی شوند می‌توانند در پیکارهای جهانی بدرخشند. مسئولان فقط شعار حمایت از ورزش را ندهند بلکه روی حرف و عده‌های خود بایستند.

پورمیرزایی یادآور شد: اینکه یک جوان از رفسنجان برود و افتخار بیافریند نشاط اجتماعی ایجاد می‌کند. آقای سعید افروز از روستایی در جیرفت توانست در پارا المپیک طلا آورد و رکورد پارالمپیک را بزند که این ارزشمنداست. باید استعدادهای جوان را کشف و از آنها حمایت کنیم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو همچنین در واکنش به نامگذاری خیابانی به نام او گفت: شنیده ام می‌خواهند خیابانی به نام بنده نامگذاری کنند، تقاضا دارم خیابانی به اسم من نامگذاری نکنید. بلکه خیابان یا بلواری به نام المپیک در رفسنجان نامگذاری کنید تا هر کدام از جوانان این شهر به المپیک یا پارالمپیک رفتند درختی را به نام او در این خیابان کاشته شود تا یادگاری بماند.

پورمیرزایی همچنین خمس کسب مدال خود را کمک به ورزش شهر عنوان کرد و در این زمینه که هر کمکی برای پیشرفت شهر از دست او بربیاد انجام دهد، قول مساعد داد.

کد خبر 5295404

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور پورمیرزایی بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو رفسنجان ویروس کرونا بوشهر هفته دولت واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون اردبیل مجلس شورای اسلامی انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم