Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان بعد از کسب مدال طلا توسط زهرا نعمتی در پارالمپیک توکیو گفت: هیجان من الان خیلی بالاست. هیجان ورزشکاران قبل از کسب مدال است و هیجان ما مربیان بعد از کسب مدال. امروز به نظر من یک روز تاریخی شد و زهرا نعمتی باز هم تاریخ سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسب ۳مدال طلا در پارالمپیک لندن ، ریو و توکیو تاریخ سازی واقعی است. با شناختی که من دارم این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد مگر آنکه با خانم نعمتی چهارمین مدال طلا را هم کسب کنیم. اینکه یک ورزشکار معلول بیاید سه دوره قهرمان پیاپی شود اتفاقی است که به آسانی تکرار نمی شود.

کهتری تاکید کرد: بیشتر از این بابت خوشحالم که این مدال انرژی خاصی به جامعه معلولان ایران وارد می کند مخصوصا برای خانم ها. باورکنید وقتی در لندن نعمتی طلا گرفت، موجی از تیراندازان دختر و پسر پیدا شدند که می گفتند ما می خواهیم در این رشته کار کنیم.

سرمربی تیم پاراتیروکمان ایران در پایان گفت: فکر می کنم این اتفاق( سه قهرمانی پیاپی) در دنیا هم تاثیر خواهد گذاشت. امیدوارم بقیه بچه ها هم موفق باشند اما در عین حال نعمتی یک تیرانداز فوق العاده است. اگر در این مدال، سهمی داشته ام، تقدیم می کنم به روح سردار سلیمانی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید کهتری زهرا نعمتی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تیر و کمان زهرا نعمتی مجید کهتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس

علی نعمتی به حرف‌های عجیب و زشت لیدر سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری | یکی از لیدرهای سپاهان، روز گذشته حرف‌های عجیبی را به زبان آورد.

روز گذشته و در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدرهای سپاهان حرف‌های زشت و عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی زد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

علی نعمتی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی، این لیدر را بی‌غیرت خطاب کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!