Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@03:53:12 GMT

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاجرود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۶۵۶

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاجرود

آفتاب‌‌نیوز :

ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص تصادف زنجیره‌ای جاجرود اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰ صبح امروز یک دستگاه تریلر ولوو حامل جو از شرق به غرب محور قدیم جاجرود در حرکت بود که در سرازیری این محور بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با ۱۲ خودرو برخورد می کند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بر اثر این تصادف که در محور قدیم جاجرود و روبروی پلیس راه رخ داده یک مرد ۳۳ ساله جان خود را از دست داده و سه مجروح دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه نداشتن تبحر راننده در کنترل وسیله نقلیه و قیفی بودن این منطقه که بعد از سرازیری تندی قرار دارد، باعث این حادثه شده که بلافاصله راننده خودرو توسط عوامل انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

کهریزی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در تمام محورهای شرق استان تهران مانند هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان در جریان است و همچنان عوامل پلیس راه از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری به عمل می‌آوردند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران عنوان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و رعایت حقوق شهروندی می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای تهران محور جاجرود تصادف خودرو شرق استان تهران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرداری شهر بیضا گفت: بر اثر برخورد خودرو‌های ال ۹۰، پراید، پژو پارس و یکدستگاه خودرو وانت نیسان در قطعه ۷ آزاد راه شیراز – اصفهان، انتهای باغ شهری‌های ملوسجان به سمت تنگ خیاره، راننده خودرو پراید در دم جان باخت و ۹ سرنشین این خودرو‌ها مصدوم شدند.

احسان زراعت پیشه افزود: مصدومان این حادثه با چند دستگاه آمبولانس اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی شیراز اعزام شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • مرگ ۲ نفر در یک تصادف زنجیره‌ای خوزستان
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت