Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در اولین دیدار از گروه دوم رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال ژاپن از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سویتا پاناسونیک میزبان تیم ملی عمانی بود که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشت. در پایان عمانی‌ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر در این دیدار به برتری برسند و بردی دراماتیک را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که این بازی تا دقایق آخر تساوی بدون گل رو به اتمام بود، علی الصبحی که به عنوان جایگزین به زمین آمده بود توانست در دقیقه ۸۸ دروازه میزبان را باز کند تا با پیروزی برابر ژاپن در سرزمین سامورایی‌ها تیم برانکو اولین شگفتی این مرحله را خلق کند.

در دیگر دیدارهای این گروه امروز استرالیا به مصاف چین و عربستان به مصاف ویتنام خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سوریه می‌رود.

برچسب‌ها استرالیا برانکو ایوانکوویچ ژاپن چین عمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استرالیا برانکو ایوانکوویچ ژاپن استرالیا برانکو ایوانکوویچ ژاپن چین عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • افغانستان به‌طور رسمی شگفتی‌سازی کرد و به جام‌جهانی رسید
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است