Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@22:42:59 GMT

فراخوان پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۹۲۷۵۲

«المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» با هدف کشف و معرفی استعدادهای موجود، شکوفایی خلاقیت نوجوانان به سوی باروری و رشد فردی و اجتماعی، کمک به ارتقای بینش سینمایی و مهارت‌های فیلمسازی نوجوانان، ‏تأمین شرایط مناسب برای حمایت از تولید فیلم‌های انسان دوستانه نوجوانان مستعد و زمینه‌سازی برای پرورش نسلی نو در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم / دانلود

کد خبر 518994

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان شهرداری اصفهان شهر اصفهان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شهر دوستدار کودک سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان کودکان کودک حقوق کودک سینمای کودک و نوجوان سینمای کودک جشنواره كودك تئاتر کودک فيلمسازي فراخوان پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۹۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «شمع محفل» نوشته محمدعلی عباسی اقدم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود. این کتاب پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکترند» است.

کتاب «شمع محفل» در ۲۹۶ صفحه زندگی و زمانه آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی را روایت می‌کند که قریب به چهل سال در عرصه سیاست حضور مؤثر و مفیدی داشته و در بن بست‌ها و بزنگاه‌های دشوار دوران مبارزه با رژیم پهلوی نقش آفرینی و گره گشایی کرده است.

آیت الله تهرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وقت خود را در عرصه دشوار تعلیم و تربیت مصروف داشت که مهمترین آنها تربیت نیرو و انسان سازی بوده است.

کتاب «شمع محفل» پنجمین جلد از مجموعه «قله ها به آسمان نزدیکتند» است. پیش از این نیز کتاب «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی نهایت»، «کرشمه ماه» و «بهشتی در این حوالی» از این مجموعه عرضه شده اند.

کد خبر 6094909 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • جزئیات پنجمین آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال